سامسونگ احتمالا فراخوانی برای جمع آوری گوشی گلکسی نوت ۷ خود بدهد - تکفارس 
سامسونگ احتمالا فراخوانی برای جمع آوری گوشی گلکسی نوت ۷ خود بدهد - تکفارس 

سامسونگ احتمالا فراخوانی برای جمع آوری گوشی گلکسی نوت ۷ خود بدهد

علی سیف الهی
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - 13:27
سامسونگ احتمالا فراخوانی برای جمع آوری گوشی گلکسی نوت ۷ خود بدهد - تکفارس 

اوایل این ماه گوشی گلکسی نوت ۷ معرفی غافل گیر کننده ای داشت اما به نظر می رسد این شادی زودگذر بوده و این گوشی مشکلات متعددی داشته باشد که انفجار در هنگام شارژ شدن یکی از این موارد است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این شرکت دیروز اعلام کرده است که ارسال محموله های گوشی گلکسی نوت ۷ را به تاخیر انداخته است، اما بنا به گزارشی که از آژانس خبری Yonhap کره منتشر شده، احتمال می دهد که سامسونگ از مشکلات این گوشی خبر دارد و آماده ی اعلام جمع آوری سراسری در تمام دنیا می شود.

یکی از کارمندان شرکت سامسونک که نامش فاش نشده در مصاحبه با خبرگذاری Yonhap مدعی شده است که دلیل این انفجا های گوشی از باتری آن است. در حالی که علت دقیق انفجار باتری گوشی گلکسی نوت ۷ اعلام نشده است، منبع مورد مصاحبه ی Yonhap گفته است که “کمتر از یک درصد” گوشی های فروخته شده این مشکل را دارند. زمانی که از سامسونگ درخواست اعلام نظر درباره ی این موضوع شد، یکی از سحنگویان سامسونگ بیانیه ی زیر را ممنتشر کرد:

در پاسخ به سوال مربوط به گوشی گلکسی نوت ۷، ما در حال بازدید کاملی هستیم. ما تمام یافته های خود را در کمترین زمان ممکن منتشر خواهیک کرد. سامسونگ به ارائه ی محصولات با بهترین کیفیت به مشتریان خود متعهد است.

اگر این گزارش صحیح باشد، این شرکت نتایج بررسی های خود را تا اواخر این هفته و یا هفته ی آینده منتشر نخواهد کرد. این تاخیر به خاطر این است که سامسونگ با شرکای حمل کننده ی خود مذاکراتی را داشته است. شرکت وریزون یکی از همین شرکت هایی است که گفته می شود سامسونگ درباره ی این مووضع با آن ها مذاکره داشته است، و به همین خاطر است که احتمال فراخوان جهانی وجود دارد. اگر سامسونگ از اعلام نتیجه ی تحقیق و بررسی خود تا اوایل هفته خود خودداری کند می تواند از تحلیلات موشکافانه در نمایشگاه IFA که هم اکنون در برلین در حال اجرا می باشد، طفره رود.

تا امروز، گوشی گلکسی نوت ۷ در ۱۰ کشور به صورت رسمی عرضه شده است و سامسونگ نیز گفته است که تعداد درخواست ها بر حسب پیش بینی این شرکت درست بوده است. رشد فروش این گوشی با کندی پیش می رود و به همین خاطر سامسونگ تصمیم گرفته است تا آغاز فروش این گوشی در برخی کشور ها را شروع کند. بیشتر مردم این گوشی را دوست دارند. بسیار پر اهمیت تر این است که پساز این که دو گوشی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج توانستند به رشد مالی سامسونگ کمک کنند، به نظر می رسد گوشی گلکسی نوت ۷ اوضاع را خراب تر خواهد کرد. آینده ی درخشانی در انتظار سامسونگ نیست و احتمال دارد تا پیش بینی های این شرکت درست از آب درنیایند.

نظر شما درباره ی این گوشی چیست؟ آیا شما علاقه ای به خرید این گوشی دارید؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.