رندر جدید لو رفته از گوشی LG V20 - تکفارس 
رندر جدید لو رفته از گوشی LG V20 - تکفارس 

رندر جدید لو رفته از گوشی LG V20

سعید مزارعی
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - 16:30
رندر جدید لو رفته از گوشی LG V20 - تکفارس 

تنها چند روز دیگر تا ۶ سپتامبر روز معرفی رسمی گوشی جدید LG یعنی V20 بیشتر باقی نمانده است که باز هم رندرهایی از این گوشی به بیرون درز کرد. تصویر جدید تایید می کند که گوشی جدید شرکت ال جی یک دوربین دوگانه در پشت و یک دوربین تکی در جلو برای گرفتن تصاویر سلفی و چت ویدئویی دارد.

قبلا اطلاعات زیادی در مورد این گوشی شنیده بودیم که این رندر منتشر شده اشاره ای به آن نمی کند. اولین و مهمترین آن ها این است که این گوشی یک گوشی مولتی مدیا است که قرار است با ویژگی های جالب صوتی که به لطف همکاری شرکت ال جی با شرکت B&O Play اتفاق افتاده است عرضه شود. هدفون هایی که در جعبه ی این گوشی قرار می گیرند هدفون های ساخت شرکت B&O هستند و با برند همان شرکت در جعبه ی این گوشی قرار می گیرند و همچنین این گوشی قرار است اولین گوشی در تاریخ باشد که از یک چیپ ۳۲-bit Quad DAC استفاده کند. اجزای آن ساخت شرکت ESS Technology است و ۵۰ درصد صدای محیط را کمتر می کند. این چیپ صداهای دیجیتال را به آنالوگ تبدیل می کند تا گوش انسان قادر به شنیدن آن ها باشد.

گوشی LG V20 اولین گوشی خواهد بود که به طور پیشفرض با نسخه ی ۷.۰ اندروید یعنی اندروید نوقا عرضه می شود. بر اساس مشخصات لو رفته در مورد این گوشی، یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ برای این گوشی در نظر گرفته شده است. یک صفحه نمایش ۲.۱ اینچی که همیشه روشن است هم برای این گوشی تعبیه شده است. چیپست اسنپ دراگون ۸۲۰ که دارای یک پردازنده ی ۴ هسته ای با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Adreno 530 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی از دیگر مشخصات این گوشی است. برای کسانی که ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی گوشی آن ها را راضی نمی کند، امکان افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت به وسیله ی حافظه ی جانبی وجود دارد. همچنین گفته می شود که ال جی قصد دارد تا از یک باتری غول پیکر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در پرچمدار جدید خود استفاده کند. یک اسکنر اثر انگشت هم در پشت گوشی زیر دوربین جای داده شده است.

در هفته ی آینده پس از معرفی رسمی این گوشی اطلاعات کامل و جامعی را در مورد آن برای شما منتشر خواهیم کرد. پیشبینی می کنیم که در این هفته ی باقی مانده تا معرفی این گوشی تصاویر بیشتری در مورد آن منتشر شود.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.