سامسونگ برنامه تعویض گوشی های نوت ۷ در آمریکا را اعلام کرد - تکفارس 
سامسونگ برنامه تعویض گوشی های نوت ۷ در آمریکا را اعلام کرد - تکفارس 

سامسونگ برنامه تعویض گوشی های نوت ۷ در آمریکا را اعلام کرد

سعید مزارعی
۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - 17:57
سامسونگ برنامه تعویض گوشی های نوت ۷ در آمریکا را اعلام کرد - تکفارس 

همانگونه که به احتمال زیاد اکثر شما می دانید شرکت سامسونگ اعلام کرد که فروش و ارسال گوشی های نوت ۷ خود را به دلیل مشکل باتری آن ها متوقف کرده است.  به گفته سامسونگ ۳۵ نمونه از گوشی های نوت ۷ که مشکل داشتند توسط مشتری ها گزارش شده است، اما تنها ۲۴ عدد از یک میلیون نوت ۷ با این مشکل رو به رو شده اند.  با همه ی این اوصاف این شرکت کره ای اعلام کرد که قصد دارد به طور داوطلبانه همه ی گوشی های فروخته شده ی نوت ۷ را برای دارندگان آن ها در هفته ی جاری تعویض کند.

به دلیل اینکه کشور آمریکا اولین بازاری بود که این گوشی وارد آن شد سامسونگ اعلام کرد که برنامه ی تعویض این گوشی ها در هفته ی جاری در این کشور آغاز می شود.

” سامسونگ یک رویکرد فعال را برای تعویض گوشی های نوت ۷ برای مشتریان خود در پیش گرفته است. ما مشتریان خود را با برنامه ی تعویض محصولات برای تعویض گوشی های نوت ۷ خود تشویق می کنیم. امنیت و رضایت مشتریان، بالاترین اولویت شرکت سامسونگ است.” Tim Baxter رئیس بخش الکترونیک سامسونگ در آمریکا.

اگر شما هم یک گوشی نوت ۷ دارید، این ها چیزهایی است که برنامه ی تعویض محصولات آمریکا به شما پیشنهاد می دهد:

  • تعویض گوشی نوت ۷ شما با یک نمونه ی تازه و جدید( از این هفته یعنی ۵ سپتامبر آغاز می شود).
  • تعویض گوشی نوت ۷ شما با یک گوشی گلکسی S7 و یا S7 Edge بازگرداندن مبلغ ما به تفاوت این گوشی ها با گوشی نوت ۷.

علاوه بر این ها سامسونگ یک کارت هدیه ۲۵ دلاری و یا پول نقد به تمام مشتریانی که گوشی های خانواده S7 و یا نوت ۷ را در برنامه ی تعویض دستگاه های سامسونگ را خریداری کرده اند می دهد.

برای استفاده از برنامه ی تعویض اعلام شده توسط شرکت سامسونگ صاحبان گوشی های گلکسی نوت ۷ در آمریکا باید با خرده فروشی های که از آن جا گوشی های خود را خریداری کرده اند یا تماس حاصل کنند و یا حضوری ملاقات کنند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید