نگاهی به گوشی کم هزینه و جدید آلکاتل، یعنی آلکاتل شاین - تکفارس 
نگاهی به گوشی کم هزینه و جدید آلکاتل، یعنی آلکاتل شاین - تکفارس 

نگاهی به گوشی کم هزینه و جدید آلکاتل، یعنی آلکاتل شاین

دانیال دهقانی
۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - 22:39
نگاهی به گوشی کم هزینه و جدید آلکاتل، یعنی آلکاتل شاین - تکفارس 

نگاهی به گوشی کم هزینه و جدید آلکاتل، یعنی آلکاتل شاین! در ادامه با تک فارس همراه باشید.

هر چند وقت یک بار، گوشی هوشمندی عرضه می شود که در عین داشتن قیمتی مناسب، ویژگی های بسیاری هم در خود دارد که باز هم مهر تائیدی بر خوب بودن آن گوشی می زند. جدیداً این اتفاق توسط گوشی های مختلف شرکت آلکاتل رخ می دهد و آلکاتل شاین (Alcatel Shine) که اخیراً در نمایشگاه آی اف ای (IFA) معرفی شده هم از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان یک گوشی با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار، آلکاتل شاین طراحی بسیار زیبایی دارد و لبه هایی خمیده دارد و بدنه شیشه ای آن هم در قابی فلزی قرار گرفته است که باعث می شود حس کنید یک گوشی با طراحی ممتاز و حیرت انگیز را در دستان خود گرفته اید.

لبه های فلزی گوشی اما تنها ایرادی است که می توان به بدنه آن وارد کرد چرا که در دست بسیار تیز و زمخت هستند، که البته این به خاطر استفاده از مواد غیر طبیعی در ساخت آن است چرا که گوشی هایی که بدنه ای از جنس چرم و بامبو دارند به ندرت چنین مشکلی را به خود می بینند.

الکاتل شاین یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت اچ دی در اختیار دارد که برای یک گوشی با این رنج قیمت بسیار مناسب است و از تمامی زوایای مستقیم و اریب، بسیار با کیفیت و مناسب به نظر می رسد. این گوشی یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که از دو فلاش بهره می برد ولی این تنها چیزی نیست که آلکاتل از لحاظ دوربین برای ما تدارک دیده، بلکه دوربین جلویی این گوشی نیز که ۵ مگاپیکسلی است یک فلاش ال ای دی دارد. همچنین این گوشی از یک اسکنر اثر انگشت نیز بهره می برد، قابلیتی که کمتر گوشی با این رنج قیمت در اختیار دارد.

از نسخه مارشمالوی اندروید در ساخت این گوشی استفاده شده، و آلکاتل هم در آن تغییری به وجود نیاورده و رابط های کاربری دیگری به آن اضافه نکرده که نکته مثبتی به شمار می رود و باعث می شود تا این گوشی سریع تر به روز رسانی مربوط به اندروید نوقا را دریافت کند. این گوشی که در قالب رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی به بازار عرضه می شود، قیمت بسیار خوبی نیز دارد و در اروپا با صرف تنها ۱۹۹ یورو می توانید آن را خریداری کنید. این گوشی همین ماه در آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا قیمت مناسبی دارد؟ آیا شما تمایلی به تهیه آن دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.