اپل در این ماه به پشتیبانی سخت افزاری از گوشی آیفون ۴ پایان می دهد - تکفارس 
اپل در این ماه به پشتیبانی سخت افزاری از گوشی آیفون ۴ پایان می دهد - تکفارس 

اپل در این ماه به پشتیبانی سخت افزاری از گوشی آیفون ۴ پایان می دهد

سعید مزارعی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - 21:51
اپل در این ماه به پشتیبانی سخت افزاری از گوشی آیفون ۴ پایان می دهد - تکفارس 

با آمدن نسل های جدید از تکنولوژی و موبایل، پشتیبانی از مدل های قدیمی تر برای شرکت ها سخت تر و پر هزینه تر می شود. سخت افزارهای قدیمی تر فراگیری خود را از دست می دهند و هزینه ی تولید آن ها بالاتر می رود که در نهایت باعث می شود که فروشندگان از پشتیبانی و تعمیر آن ها جلوگیری کنند. در مورد شرکت اپل پشتیبانی از هر محصول ۵ سال پس از تولید آن متوقف می شود. با آمدن آیفون های ۷ و ۷پلاس تقریبا ۶ سال از تولید آیفون ۴ می گذرد که به معنی این است که این گوشی نیز باید با پشتیبانی خداحافظی کند.

معرفی گوشی آیفون ۷ همانگونه شاید که شما هم به خاطر بیاورید با رسوایی آنتن دهی همراه شد. این گوشی ها وقتی به حالت خاصی گرفته می شدند سیگنال های آنتن خود را از دست می دادند. یکی از کاربران ایمیلی را به مدیر عامل شرکت اپل در آن دوره یعنی استیو جابز نوشت تا از مشکل آنتن دهی خود شکایت کند که باعث پاسخ تاریخی استیو جابز به آن شخص شد که در پاسخ به او گفته بود : ” فقط کافیه گوشی رو اونجوری نگیری”.

با وجود همه ی این ها گوشی آیفون ۷ موفقیت های بسیاری را برای شرکت اپل به ارمغان آورد و یک نقطه ی عطفی از طراحی های شرکت اپل را به نمایش گذاشت. تا جایی که در طراحی آیفون SE که چند سالی پس از آن ساخته شده بسیاری از نقاط قوت طراحی آن گوشی را وام گرفته است.

در روز ۱۳ سپتامبر گوشی آیفون۴ پشتیبانی خود را به طور کامل از دست خواهد داد به این معنی که شرکت اپل و تعمیر کارهای زیر نظر اپل دیگر گوشی های آیفون ۴ را تعمیر نخواهند کرد. یک استثنا وجود دارد و آن هم کالیفورنیا است جایی که اپل تا دو سال دیگر پشتیبانی از این گوشی را ادامه خواهد داد. برای هر جای دیگری از دنیا این گوشی به زودی به یک یادگار از کوپرتینو تبدیل خواهد شد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.