تست بنچمارک Geekbench گوشی آیفون ۷ پلاس لو رفت - تکفارس 
تست بنچمارک Geekbench گوشی آیفون ۷ پلاس لو رفت - تکفارس 

تست بنچمارک Geekbench گوشی آیفون ۷ پلاس لو رفت

سعید مزارعی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - 16:02
تست بنچمارک Geekbench گوشی آیفون ۷ پلاس لو رفت - تکفارس 

در حالی که اپل بالاخره زمان معرفی گوشی های جدید خود را در روز چهارشنبه یعنی ۷ سپتامبر معرفی کرد، امروز نتیجه ی تست های بنچمارک مدل بزرگتر آیفون یعنی ۷ پلاس به بیرون درز کرد. گرچه به نظر نمی رسید که آیفون ۷ تفاوت چندانی با مدل دیگر داشته باشد اما تست بنچمارک منتشر شده پیشرفت قابل توجهی را نشان می دهد. تا چند روز دیگر که این گوشی به صورت رسمی معرفی شود مشخص می شود که آیا این تست بنچمارک Geekbench تایید می شود یا خیر.

پردازنده ی دو هسته ای A10 گوشی آیفون ۹,۳ که به نظر می رسد به آیفون ۷ پلاس اشاره می کند در صورتی که ممکن هم هست که متعلق به آیفون ۷ باشد در تست تک هسته موفق به کسب امتیاز ۳۳۷۹ شده است. این یک جهش بسیار عظیم نسبت به تست بنچمارک تک هسته ی آیفون ۶s است که امتیاز ۲۵۲۶ را کسب کرده بود و نشان می دهد که پردازنده ی A10 از رقبای خود بسیار بهتر عمل کرده است. برای مقایسه باید بگوییم که پردازنده ی Exynos 8890 به کار رفته در گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ در تست بنچمارک تک هسته ی Geekbench امتیاز ۲۰۶۷ را بدست آورده است. این در حالی است که نسخه ی اسنپ دراگون گوشی نوت ۷ در همین تست بنچمارک تنها امتیاز ۱۸۹۶ را کسب کرده بود.

گوشی آیفون ۷ پلاس در تست چند هسته باز هم به نسبت نسل گذشته ی این گوشی پیشرفت چشمگیری داشته است و موفق به کسب امتیاز ۵۴۹۵ شده است، در حالی که سال گذشته امتیاز ۴۴۰۴ را بدست آورده بود. اما در بخش چند هسته رقبای این پردازنده بهتر عمل کرده اند به طوری که امتیاز چند هسته ی گوشی نوت ۷ با پردازنده ی Exynos 8890، ۶۱۰۰ بوده است و نسخه ی اسنپ دراگون ۸۲۰ نیز امتیاز ۵۵۱۱ را در بخش تست چند هسته ی بنچمارک Geekbench  بدست آورده است.

در حالی که Ming-Chi Quo از وبسایت KGI اعلام کرده بود که این گوشی از یک پردازنده با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد اما این تست نشان می دهد که تنها ۲ گیگابایت حافظه ی رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همین اتفاق باعث می شود که ما شک کنیم که این تست بنچمارک گوشی آیفون ۷ است یا یک آیفون ۷ پلاس.

با همه ی این اوصاف گوشی های جدید شرکت اپل در روز ۷ سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهند شد و به همه ی این شایعات و گمانه زنی ها پایان می دهد اما تا آن روز همچنان شایعات و تصاویر بیشتری از این گوشی ها منتشر می شود. اگر شما در مورد گوشی های آیفون هیجان زده و کنجکاو هستید در چند روز آینده با خبر های بیشتر در مورد گوشی های شرکت اپل، اینجا در تکفارس با ما همراه باشید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید