آیا از فلایم ۶ در تاریخ ۱۳ سپتامبر در کنار میزو پرو ۷ رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 
آیا از فلایم ۶ در تاریخ ۱۳ سپتامبر در کنار میزو پرو ۷ رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 

آیا از فلایم ۶ در تاریخ ۱۳ سپتامبر در کنار میزو پرو ۷ رونمایی خواهد شد؟

دانیال دهقانی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - 19:00
آیا از فلایم ۶ در تاریخ ۱۳ سپتامبر در کنار میزو پرو ۷ رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 

آیا از فلایم ۶ در تاریخ ۱۳ سپتامبر در کنار میزو پرو ۷ رونمایی خواهد شد؟ در ادامه همراه تک فارس باشید.

سری میزو پرو (Meizu Pro) که عرضه آن از نوامبر سال گذشته و با میزو پرو ۵ (Meizu Pro 5) آغاز شد، از لحاظ سخت افزار همیشه حرف های زیادی برای گفتن داشته است. میزو پرو ۵ از چیپست اکسینوس ۷۴۲۰ (Exynos 7420) بهره می برد. میزو پرو ۶ هم که در ماه آوریل امسال از آن رونمایی شد از چیپست مدیاتک هلیو اکس ۲۵ (Media-Tek Helio X25 SoC) و یک پردازنده ۱۰ هسته ای بهره می برد. پنج ماه پس از معرفی میزو پرو ۶، به نظر وقت آن رسیده که از میزو پرو ۷ پرده برداری شود، دستگاهی که در ساخت آن از چیپست اکسینوس ۸۸۹۵ بهره برده شده، همان چیپستی که سه گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7)، گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) و گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) را تغذیه می کند.

بر طبق گزارشی که امروز برخی از منابع چینی منتشر کرده اند، میزو در کنار پرده برداری از میزو ۷ پرو در تاریخ ۱۳ سپتامبر از رابط کاربری فلایم ۶ (Flyme 6) نیز رونمایی به عمل خواهد آورد. این به آن معناست که احتمالاً از فلایم ۶ در توسعه میزو پرو ۷ استفاده شده است.

طبق گزارش های AnTuTu، میزو پرو ۷ از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ بهره می برد. همان طور که گفته شد چیپست این گوشی نیز اکسینوس ۸۸۹۵ خواهد بود. این گوشی ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. دوربین پشتی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است در حالی که دوربین جلویی آن نیز برای گرفتن تصاویر سلفی و مکالمات تصویری، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. اندروید ۶.۰.۱ نیز به طور پیش فرض بر روی این دستگاه نصب شده است.

برخی تصاویر لو رفته از این گوشی همچنین نشان می دادند که دو طرف صفحه نمایش این گوشی خمیده خواهد بود. به هر حال، از مشخصات دقیق، قیمت و تاریخ عرضه این گوشی در تاریخ ۱۳ سپتامبر به طور کامل پرده برداشته خواهد شد، پس تا آن زمان، منتظر بمانید!

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید