اپلیکیشن Wishbone به شما اجازه می دهد تا ذائقه فرهنگی خود را با دوستان تان مقایسه کنید - تکفارس 
اپلیکیشن Wishbone به شما اجازه می دهد تا ذائقه فرهنگی خود را با دوستان تان مقایسه کنید - تکفارس 

اپلیکیشن Wishbone به شما اجازه می دهد تا ذائقه فرهنگی خود را با دوستان تان مقایسه کنید

دانیال دهقانی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - 22:23
اپلیکیشن Wishbone به شما اجازه می دهد تا ذائقه فرهنگی خود را با دوستان تان مقایسه کنید - تکفارس 

اپلیکیشن Wishbone به شما اجازه می دهد تا ذائقه فرهنگی خود را با دوستان تان مقایسه کنید! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

ویشبون (Wishbone) نام اپلیکیشنی است که بر اساس مقایسه کار می کند. در زمینه هایی چون مد، سلبرتی ها، موسیقی، لطیفه و دیگر زمینه های مربوط به فرهنگ عامه، شما می توانید چیزی را در این اپلیکیشن پیدا کنید تا با آن سرگرم شوید!

با ویشبون، شما هر روز صبح “دو جین روزانه” (Daily Dozen) دریافت خواهید کرد. این دو جین روزانه در حقیقت شامل ۱۲ سوال مرتبط با فرهنگ عامه می شود و هر سوال دو پاسخ جداگانه برای انتخاب دارد. اگر شما دو جین روزانه را به طور کامل انجام دهید و به هر ۱۲ سوال آن پاسخ دهید، آن وقت شما “دو جین شبانه” (Nightly Dozen) نیز دریافت خواهید کرد! به هر صورت، شما اول باید یک گزینه را انتخاب کنید و سپس می توانید ببینید که دوست شما چه گزینه ای را انتخاب کرده است، و بالطبع، از انجام این کار لذت خواهید برد!

ویشبون در حقیقت طراحی شده تا به سرعت یک صبح بانشاط و مفرح را برای شما رقم بزند، و به شما مقداری اطلاعات در مورد آن چه که در سر تا سر جهان در حال رخ دادن است می دهد و شما را در این پروسه سرگرم می سازد.

ویشبون همچنین به شما اجازه می دهد تا جناغ های سینه (Wishbone) دلخواه خود (همان ۱۲ سوال) را بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر این سوالات شما واقعاً جالب باشند، در برنامه حالت Featured به خود خواهد گرفت و مردم از سر تا سر جهان به آن رای خواهند داد.

ویشبون به صورت رایگان برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما در رابطه با این اپلیکیشن چیست؟ آیا می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.