آخرین شایعات در مورد آیفون : ضبط تصاویر ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه و ضد آبی و … - تکفارس 
آخرین شایعات در مورد آیفون : ضبط تصاویر ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه و ضد آبی و … - تکفارس 

آخرین شایعات در مورد آیفون : ضبط تصاویر ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه و ضد آبی و …

سعید مزارعی
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - 15:20
آخرین شایعات در مورد آیفون : ضبط تصاویر ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه و ضد آبی و … - تکفارس 

شایعات مختلف در مورد گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس امروز به اوج خود رسیده است و تنها کمتر از ۲ روز دیگر تا این واقعه ی بزرگ باقی مانده است. یکی از بلاگ های اپل در ویتنام ادعا می کند که یک جفت از گوشی های ۴.۷ اینچی آیفون ۷ این شرکت را در دست دارد و توضیحاتی در مورد ظاهر این گوشی منتشر کرده است. هر چند که ما باید این گزارش را با دیده ی تردید بنگریم به خصوص به این دلیل که هیچ گونه عکس و یا ویدئویی به همراه این گزارش منتشر نشده تا ادعای آن ها را ثابت کند.

طراحی بیرونی

این گزارش ادعا می کند که دو نسخه از آیفون های ۷ را در دست دارند و آن را بررسی کرده اند که هر دو مدل ۱۲۸ گیگابایتی بوده و یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ نقره ای است. مدل سیاه رنگ این گوشی که به نظر رنگ مشکی تیره و یا مات است، قرار است جایگزین رنگ خاکستری در آیفون های پیشین شود. همانگونه که از قبل می دانیم به احتمال زیاد علاوه بر این رنگ مشکی مدلی دیگر به رنگ مشکی براق هم در آیفون های امسال وجود داشته باشند. بر اساس این گزارش مدل نقره ای دارای یک لوگوی درخشان اپل است، این در حالی است که لوگوی شرکت اپل در رنگ مشکی مات تقریبا هم سطح بقیه دستگاه خواهد بود.

دکمه های کنترل صدا به شکلی ماهرانه تغییر کرده اند. در گوشی آیفون ۶s یک دندانه در بالای گوشی جایی که دکمه های کنترل صدا قرار داشتند دیده می شد. بر اساس این گزارش این دندانه دیگر قرار نیست در آیفون ۷ حضور داشته باشد دکمه ها به سادگی از چاله ها خارج شده اند تا طراحی کلاسیک گوشی را از بین نبرند.

ضد آبی

همانگونه که شنیده ایم به احتمال فراوان بلاخره در آیفون های امسال شاهد نوعی از مقاومت در برابر آب خواهیم بود و خوشبختانه این گزارش این ادعا را رد نکرده است. در طرف مقابل جای سیم کارت هم ظاهرا با لاستیک مهر و موم شده تا مقاومت آن را در برابر چیزهای مختلف بالا ببرد. با تعداد زیادی از گوشی ها که مقاومت در برابر آب را به عنوان یک استاندارد در خود دارنداین ویژگی زمان زیادی انتظار گوشی های اپل را می کشید که ظاهرا آن زمان اکنون است.

ثبت ویدئوهای ۴K با ۶۰fps

بهترین قابلیت و هیجان انگیزترین آن را برای بخش آخر کنار گذاشتیم. این گزارش ادعا می کند که گوشی اپل آیفون ۷ می تواند اولین گوشی باشد که توانایی ضبط تصاویر با کیفیت ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه را داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد این گوشی اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که این قابلیت را دارا می باشد و می تواند پایان محدودیت ۳۰ فریم بر ثانیه برای ضبط ویدئوهای ۴K در گوشی آیفون ۶s باشد.

انتظار می رود که گوشی های جدید آیفون با ظرفیت های ۳۲، ۶۴، ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شوند که برای اپلیکیشن ها و بازی ها و موزیک ها ظرفیت بالایی به حساب می آید اما زمانی که پای ضبط ویدئوهای  ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه وسط می آید به نظر می رسد که کسانی که خواهان بهره گیری کامل و خوب از این ویژگی ها هستند باید بالاترین مدل را خریداری کنند. این گزارش همچنین در مورد دکمه ی خانه ی آیفون های جدید نیز اشاره هایی کرده است. این دکمه نه قرار است بیرون بیاید و یا داخل برود و کاملا از لحاظ ظاهری مانند نسخه های قبلی است اما قرار است که با بازخورد لمسی حس استفاده از دکمه های سنتی را به کاربر بدهد. اپل این ویژگی را در مک بوک های اخیر خود استفاده کرده و حالا به نظر می رسد که حسی مشابه نیز قرار است برای کاربران آیفون هم فراهم شود.

تا شروع مراسم معرفی آیفون ها زمان زیادی باقی نمانده است اما تا معرفی رسمی احتمالا باز هم شاهد تصاویر و شایعاتی باشیم. اگر شما هم مانند ما در این باره هیجان زده هستید با خبرهای بیشتر و همچنین پوشش مراسم و خبرهای رسمی آیفون های امسال شرکت اپل در تکفارس همراه ما باشید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید