گزارش ها از شروع ارسال آیفون های جدید به سراسر دنیا توسط Foxconn خبر می دهند - تکفارس 
گزارش ها از شروع ارسال آیفون های جدید به سراسر دنیا توسط Foxconn خبر می دهند - تکفارس 

گزارش ها از شروع ارسال آیفون های جدید به سراسر دنیا توسط Foxconn خبر می دهند

سعید مزارعی
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - 16:09
گزارش ها از شروع ارسال آیفون های جدید به سراسر دنیا توسط Foxconn خبر می دهند - تکفارس 

انتظار برای گوشی های نسل جدید آیفون تقریبا به پایان رسیده است. انتظار می رود که کمپانی اپل در روز چهارشنبه از جدیدترین محصولات خود که آیفون در صدر آن ها قرار دارد رونمایی کند. در حالی که تنها کمتر از ۲۴ ساعت تا معرفی رسمی این گوشی ها باقی مانده است ما شاهد اطلاعات جدیدی هستیم که خبر از این می دهند که گوشی های اپل امسال توانایی ضبط تصاویر با کیفیت ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند. در حالی که تیم کوک و شیلر در حال آماده کردن نطق های سخرانی فردای خود هستند گزارش ها از چین نشان می دهد که کمپانی تامین کننده ی قطعات آیفون یعنی شرکت Foxconn روند حمل و انتقال گوشی ها را برای سراسر جهان آغاز کرده است.

به گزارش ITHome تعداد ۳۷۰۰۰۰ گوشی در حال ارسال برای نقاط مختلف دنیا هستند. ظاهرا این کشورها شامل بریتانیا، هلند، ایتالیا و ایالات متحده و کشورهای دیگر می شود. اگر تاریخ بخواهد بار دیگر برای گوشی های آیفون ۷ هم اتفاق بیفتد این گوشی ها باید در دو هفته ی ابتدایی ۱۰ میلیون فروش داشته باشند.

در حالی که یکی از تحلیلگران قابل اعتماد محصولات اپل یعنی Ming-Chi Quo در گذشته گفته بود که گوشی آیفون ۷ جذابیت های چندانی برای فروش ندارد اما شایعات و اخبار اخیر دلایل قابل قبولی را برای خرید این محصولات به مشتریان عرضه کرده اند. طراحی گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تفاوت چندانی با نسل پیشین این گوشی ها ندارد اما در داخل این گوشی انتظار مشاهده ی تغییراتی را می کشیم. تغییرات به ظاهر بزرگ در پردازنده باعث عملکرد بسیار بهتر این گوشی ها شده است و در حالی که قابلیت ضد آب بودن و اضافه شدن دو رنگ مشکی جدید را نیز می توان به آن ها اضافه کرد.

علاوه بر این ها، شرایط بغرنج شرکت سامسونگ با گوشی نوت ۷ خود ممکن است باعث شود تا تعدادی از طرفداران این گوشی ها به آیفون ۷ پلاس روی بیاورند. باید اضافه کنیم که گزارشهای تایید نشده از شروع دریافت سفارشات توسط اپل با یک اعتماد به نفس خبر می دهند. شکست سامسونگ باعث برتری اپل شده است و باید ببینیم با شروع پیش فروش گوشی های اپل وضعیت به چه شکل خواهد بود.

نظرات خود را در مورد  گوشی های جدید اپل با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید