اپل موزیک برای اندروید ۱۰ میلیون بار دانلود شده است - تکفارس 
اپل موزیک برای اندروید ۱۰ میلیون بار دانلود شده است - تکفارس 

اپل موزیک برای اندروید ۱۰ میلیون بار دانلود شده است

سعید مزارعی
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - 17:28
اپل موزیک برای اندروید ۱۰ میلیون بار دانلود شده است - تکفارس 

شرکت اپل خیلی زود درک کرد که اگر می خواهد اپل موزیک به مقصد نهایی برای پخش موزیک به صورت استریم تبدیل شود باید راهی پیدا کند که این اپلیکیشن در اختیار کاربران اندروید نیز قرار بگیرد. اپل این کار را خیلی زود با عرضه ی اپلیکیشن اپل موزیک برای اندروید در پلی استور انجام داد.

در چند روز گذشته تعداد کاربران اپل موزیک در اندروید از بازه ی ۵ تا ۱۰ میلیون به ۱۰ تا ۲۰ میلیون کاربر رسیده است. با این که این به ما یک عدد دقیق را نشان نمی دهد اما به ما می گوید که تعداد دانلود های اپلیکیشن اپل موزیک برای اندروید در پلی استور گوگل اکنون به بیش از ۱۰ میلیون رسیده است.

به طور حتم یک بار که شما این اپلیکیشن رایگان را نصب کنید برای مشترک شدن باید پول پرداخت کنید. اشتراک یک ماهه این اپلیکیشن ۹.۹۹ دلار است ( دانش آموزان و دانشجویان می توانند با مبلغ ۴.۹۹ دلار نیز اشتراک دریافت کنند ) و یک خانواده با ۶ نفر جمعیت می توانند با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار اشتراک یک ماهه این اپلیکیشن را برای کل خانواده دریافت کنند. همچنین اپل اخیرا یک کارت هدیه برای اپل موزیک هم به کاربران خود پیشنهاد می دهد. از طریق فروشگاه های فیزیکی اپل و همچنین به صورت آنلاین در وبسایت eBay می توانید یک اشتراک ۳ ماهه را به قیمت ۲۹.۹۷ دلار که برای هر ماه مبلغ ۹.۹۹ دلار می شود را خریداری کنید. همچنین با ۹۹ دلار می توانید اشتراک ۱۲ ماهه اپل موزیک را خریداری کنید که با این کار شما ۱۸ درصد سود می کنید، به این دلیل که اشتراک ماهانه ۹.۹۹ دلار را با قیمت ۸.۲۵ خریداری کرده اید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.