گوشی اکسپریا اکس پرفورمنس با ۷۰ دلار تخفیف عرضه می شود - تکفارس 
گوشی اکسپریا اکس پرفورمنس با ۷۰ دلار تخفیف عرضه می شود - تکفارس 

گوشی اکسپریا اکس پرفورمنس با ۷۰ دلار تخفیف عرضه می شود

دانیال دهقانی
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - 19:30
گوشی اکسپریا اکس پرفورمنس با ۷۰ دلار تخفیف عرضه می شود - تکفارس 

گوشی اکسپریا اکس پرفورمنس با ۷۰ دلار تخفیف عرضه می شود! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.
دو ماه بعد از عرضه نسخه آنلاک شده سونی اکسپریا اکس پرفورمنس (Sony Xperia X Performance) در آمریکا، حالا قیمت این گوشی نسبت به تاریخ عرضه با کاهش مواجه شده است.
این گوشی که در واقع با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار فروخته می شد، اکنون با قیمت ۶۲۹.۹۹ دلار از طریق این شرکای رسمی سونی در آمریکا در دسترس است: آمارون، بست بای، بی اند اچ فوتو و ریگن وایرلس. این یعنی با ۷۰ دلار تخفیف می توان این گوشی را تهیه کرد، و مسلما این موضوع در ترغیب بیشتر مردم به خرید این گوشی موثر است.
در نقد و بررسی هایی که برای اکسپریا اکس پرفورمنس منتشر شد، بزرگ ترین ایرادی که به آن وارد شده بود قیمت بالای آن بود. این گوشی از برخی ویژگی ‌های برخی از رقبای خود همچون ضبط تصاویر با کیفیت ۴ کی و اسکنر اثر انگشت (که البته فقط در نسخه عرضه شده در آمریکا موجود نیست) بهره مند نبود، پس این خوب است که سونی قیمت معقول تری را برای این گوشی طلب می کند.
البته، تا چند وقت دیگر (شاید ماه اکتبر در آمریکا) سونی سری جدید اکسپریا زد را به بازار عرضه خواهد کرد، که از اکسپریا اکس پرفورمنس قوی تر است و باید چیزی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار قیمت داشته باشد. بنابراین، ما نمی توانیم به شما توصیه کنیم که حالا اکسپریا اکس پرفورمنس را تهیه کنید، اما، اگر واقعا تمایلی به خرید آن دارید، می توانید آن را با ۷۰ دلار تخفیف خریداری کنید.
نظر شما در رابطه با اکسپریا اکس پرفورمنس چیست؟
منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید