موتورولا موتو جی ۴ پلی در تاریخ ۱۵ سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد،با قیمت ۹۹.۹۹ دلار! - تکفارس 
موتورولا موتو جی ۴ پلی در تاریخ ۱۵ سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد،با قیمت ۹۹.۹۹ دلار! - تکفارس 

موتورولا موتو جی ۴ پلی در تاریخ ۱۵ سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد،با قیمت ۹۹.۹۹ دلار!

سارا جدی ترک
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - 23:57
موتورولا موتو جی ۴ پلی در تاریخ ۱۵ سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد،با قیمت ۹۹.۹۹ دلار! - تکفارس 

موتورولا موتو جی ۴ پلی در تاریخ ۱۵ سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد، با قیمت ۹۹.۹۹ دلار! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.
اگر به ماه مه برگردیم، می بینیم که گوشی موتورولا موتو جی ۴ پلی (Motorola Moto G4 Play) در کنار دو گوشی موتورولا موتو جی ۴ و موتورولا جی ۴ پلاس معرفی شده بود، و حالا در ماه سپتامبر بالاخره این گوشی قرار است رنگ عرضه در بازار آمریکا را به خود ببیند، تقریباً دو ماه بعد از آن که موتورلا موتو جی ۴ و موتورولا جی ۴ پلاس به بازار عرضه شدند. این گوشی که هم اکنون در کانادا عرضه شده، از تاریخ ۱۵ سپتامبر به طور سراسری در آمریکا قابل دسترسی است و همین حالا هم می توان آن را از طریق سایت رسمی موتورولا، آمازون و بی اند اچ فوتو ویدیو (B&H Photo Video) پیش خرید کرد. نسخه آنلاک شده این گوشی ۱۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد، ولی اگر یکی از مشترکین پرایم (Prime) آمازون هستید و با تبلیغات آزار دهنده آن کنار آمده اید، می توانید آن را با پرداخت تنها ۹۹.۹۹ دلار نیز تهیه کنید.
علاوه بر این که این گوشی ارزان قیمت ترین گوشی سری موتو جی ۴ شرکت موتورولا است، کوچک ترین آن ها نیز به شمار می رود (با داشتن یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت اچ دی) و البته از همگی آن ها هم ضعیف تر است (با داشتن یک چیپست اسنپ دراگون ۴۱۰ به جای اسنپ دراگون ۶۱۷ که در مدل های بزرگ تر سری موتو جی ۴ یافت می شود). نکته بعدی اینجاست که این گوشی از قابلیت موتو میکر نیز بهره نمی برد، پس تنها می توانید آن را در قالب دو رنگ سفید یا مشکی خریداری کنید. گوشی موتو جی ۴ پلی با تمامی خرده فروشی های آمریکا تطابق دارد (و از فناوری LTE پشتیبانی می کند). این گوشی از اندروید ۶ مارشمالو بهره می برد، دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی از یک پوشش ضد آب بهره می برد، و یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری نیز دارد.
نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا تمایلی به تهیه آن دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید