اطلاعات به روز رسانی ماه سپتامبر سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات به روز رسانی ماه سپتامبر سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات به روز رسانی ماه سپتامبر سامسونگ منتشر شد

امید بصیری
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - 18:56
اطلاعات به روز رسانی ماه سپتامبر سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

سامسونگ اطلاعات زیادی را درباره ی به روز رسانی امنیتی جدید ماه سپتامبر خود منتشر کرده است که ضعف های زیادی را در سیستم عامل اندروید استفاده شده در گوشی های این شرکت کره ای از بین خواهد برد. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

بعد از اینکه در سال های گذشته مشخص شد که سیستم عامل اندروید همیشه هدف اول هکر ها و انواع و اقسام ویروس ها و بدافزار های مختلف ساخته شده توسط افراد مخرب قرار دارد شرکت گوگل متعهد شد که ماهیانه به روز رسانی های امنیتی را برای سیستم عامل متن باز خود عرضه کند. در این میان شرکت های تولید کننده ی گوشی های موبایل نظیر سامسونگ نیز اعلام کردند که بسته های به روز رسانی امنیتی مخصوص خود را به صورت ماهانه عرضه خواهند کرد تا از هک شدن و ورود بدافزار های مخرب به ابن گوشی های اندرویدی جلوگیری کنند. از آن زمان این شرکت کره ای اول هر ماه به روز رسانی امنیتی خود را عرضه کرده است و حالا این شرکت اعلام کرده که به روز رسانی ماه سپتامبر این کمپانی چه چیزی را برای کاربران ارائه خواهد کرد. مسلما برای مشتریان این شرکت بسیار اعتماد دهنده خواهد بود که به محض ارائه ی این به روز رسانی آن را بر روی گوشی خود نصب کنند تا مطمئن شوند که گوشی هوشمند آن ها در برابر اکثر خطرات ایمن خواهد بود.

به روز رسانی ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی شرکت سامسونگ شامل پچ هایی از هر دو شرکت گوگل و سامسونگ خواهد بود و تمامی ۶۶ پچ قبلی ارائه شده توسط گوگل در این به روز رسانی موجود خواهند بود. خود شرکت سامسونگ نیز برای ۹ نقطه ضعف در این سیستم عامل پچ هایی را در این به روز رسانی مخصوص ماه سپتامبر عرضه کرده است. سامسونگ هر کدام از این ۹ نقطه ضعف را در وبلاگ رسمی خود معرفی کامل کرده و نحوه ی درباره ی نحوه ی رفع شدن آنها نیز توضیح داده است. مشتریان این شرکت در آینده ی نزدیک در سرتاسر جهان قادر خواهند بود تا از این به روز رسانی بهره مند شوند همانطور این به روز رسانی تا کنون در برخی ممتاطق اروپای مرکزی عرضه شده است.

اگر این به روز رسانی جدید را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده اید میتوانید اطمینان داشته باشید که حداقل برای مدت ۱ ماه از ۹۹ درصد بدافزار های سیستم عامل اندروید در امان خواهید بود و خیالتان از این بابت راحت باشد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید