نوت ۷ ای که دو برابر قیمت خریدش خرج روی دست صاحبش گذاشت! - تکفارس 
نوت ۷ ای که دو برابر قیمت خریدش خرج روی دست صاحبش گذاشت! - تکفارس 

نوت ۷ ای که دو برابر قیمت خریدش خرج روی دست صاحبش گذاشت!

امید بصیری
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - 19:31
نوت ۷ ای که دو برابر قیمت خریدش خرج روی دست صاحبش گذاشت! - تکفارس 

حتما تا کنون متوجه شده اید که گلکسی نوت ۷ با مشکل بسیار بزرگ و غیر قابل مهاری همچون منفجر شدن گوشی دست و پنجه نرم می کند و این باعث شد تا سامسونگ هفته ی گذشته رسماً اعلام کند که تمامی گلسی نوت ۷ های فروخته شده ی خود را از سطح بازار جمع می کند. حال با ماجرای جالب تری از منفجر شدن های گلکسی نوت ۷ در یک هتل و هزینه ی سنگینی که بر روی دوش صاحبش گذاشت با ما همراه باشید! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ هفته ی گذشته رسماً تایید کرد که گلکسی نوت های ۷ را از بازار جمع آوری خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد که تا تاریخ ۱ سپتامبر ۳۵ گزارش مختلف از سرتاسر جهان مبنی بر منفجر شدن باتری گلکسی نوت ۷ هنگامی که در حال شارژ شدن بوده دریافت کرده است. اولین مورد منفجر شدن گلکسی نوت های ۷ در استرالیا چند روز پس از اعلام رسمی مبنی بر جمع آوری گوشی ها از بازار اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که دارنده ی بد شانس این گلکسی نوت ۷ هنگامی که در یک اتاق از یک هتل در استرالیا اقامت داشته گلکسی نوت ۷ خود را وارد شارژر می کند و پس از چند دقیقه باتری این گوشی هوشمند منفجر شده و صدمه ای بالغ بر ۱۴۰۰ دلار را به این هتل وارد میکند.

دارنده ی این گلکسی نوت ۷ با نام Crushader در ردیت حضور دارد. او می گوید که این اتفاق هنگامی افتاده که او در تخت خود دراز کشیده بوده و قصد خوابیدن داشته و گوشی نیز در حال شارژ شدن بوده.

برای من این حادثه همانند یک انفجار واقعی در ابعاد کوچکتر بود. صدای فش فش کردن به گوشم رسید و ناگهان گوشی منفجر شد و آتش و دود همه جا را گرفت و برای من به مانند یک سکته ی قلبی بود چون در حالت خواب و بیداری از چیزی خبر نداشتم.

او اضافه کرده که گلکسی نوت ۷ وی کاملا سوخته و حتی سیم کارت و کارت حافظه ی آن نیز قابل بازیابی نیستند. او همچنین متذکر شده که از شارژر و کابل اصلی و مخصوص گلکسی نوت ۷ استفاده می کرده است. هنگام منفجر شدن این گوشی سطح تخت خواب و فرش را نیز سوزانده است و فرد صاحب گوشی نیز با سوختگی خفیفی در یکی از انگشت های دستش مواجه شده است.مسئولان این هتل اعلام کردند که خرابی های به بار آمده حدود ۱۴۰۰ دلار هزینه دارند و صاحب این گلکسی نوت ۷ نیز مجبور به پرداخت این مبلغ شده است.

سامسونگ تایید کرده است که این یکی از دو مورد اولیه ی منفجر شدن های گلکسی نوت ۷ در استرالیا بوده است. این شرکت تا کنون تمام ۵۱۰۶۰ گلکسی نوت ۷ فروخته شده در استرالیا را باز پس گرفته است. شرکت سامسونگ یک عدد گوشی گلکسی جی ۱ را به مدت محدودی در اختیار این فرد قرار داده است تا وقتی که این شرکت بتواند جایگزینی را برای گلکسی نوت ۷ منفجر شده ی وی به او بدهد و همچنین اعلام کرده تمام هزینه های هتل که این شخص پرداخت کرده را نیز به وی خواهد  داد.

گلکسی نوت ۷ که بسیار گوشی محبوبی در زمان معرفی بود حال با این مسئله و مشکل بسیار بزرگ محبوبیت بسیار زیاد خود را از دست خواهد داد. حتی اگر سامسونگ نیز موفق به رفع این مشکل و عرضه ی مجدد گلکسی نوت ۷ بگردد باز هم به نظر بعید می رسد که این گوشی هوشمند بتواند محبوبیت اولیه ی خود نزد مشتریان را به دست آورد. نظر شما در این باره چیست؟شما یک گلکسی نوت ۷ در اختیار دارید!؟ اگر این گونه است پس بسیار مواظب خود و اطرافیانتان باشید!

در زیر می توانید عکس های از این گلکسی نوت ۷ منفجر شده ببینید. کاملاً واضح است که گوشی کاملاً بلا استفاده شده و ممکن است صدمات شدیدی را به فرد دارنده وارد کند. شاید این اصلی ترین دلیلی باشد که سامسونگ گلکسی نوت ۷ های خود را از سطح بازار جمع می کند.

galaxy-note-7-exploded-4-720x540 galaxy-note-7-exploded-1-720x540 galaxy-note-7-exploded-3-720x540

منبع:sammobile.com

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید