راهکار سامسونگ برای ترغیب دوباره ی مشتریان نوت ۷ چیست؟ - تکفارس 
راهکار سامسونگ برای ترغیب دوباره ی مشتریان نوت ۷ چیست؟ - تکفارس 

راهکار سامسونگ برای ترغیب دوباره ی مشتریان نوت ۷ چیست؟

امید بصیری
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - 22:35
راهکار سامسونگ برای ترغیب دوباره ی مشتریان نوت ۷ چیست؟ - تکفارس 

آیا سامسونگ می تواند اعتماد از دست رفته ی مشتریان خود به گلکسی نوت  ۷را بازگرداند؟! راهکار این غول کره ای برای این کار چیست؟! در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید تا از این موضوع مطلع گردیم!

پس از شروع طوفانی گلکسی نوت ۷ با تعریف و تمجید هایی که از سوی بزرگ و کوچک از آن می شد همه از این گوشی به عنوان حکمران جدید بازار فبلت ها و حتی گوشی های هوشمند نام میبردند اما این حکمران جدید اکنون در بازار وجود ندارد! (حداقل در بعضی بازار ها مثل بازار استرالیا که سامسونگ تمام مدل های فروخته شده را پس گرفته است). سامسونگ در هفته ی اخیر با مشکل بسیار بزرگ منفجر شدن باتری های گلکسی نوت ۷ به هنگام شارژ شدن مواجه بوده که باعث شده این شرکت مجبور شود مدل های فروخته شده ی این گوشی را پس بگیرد و قول بازگشتی قدرتمند را به طرفداران بدهد اما این کار به این راحتی ها هم که فکر می کنید نیست. اکنون دیگر جوِ اولیه ی این گوشی کمی فروکش کرده و در پس زمینه ذهن خود همه از احتمال وجود مشکلات در این ابرگوشی تصورات زیادی دارند و سامسونگ باید تلاش زیادی بکند تا بتواند با این ذهنیت ها مبارزه کرده و بار دیگر گلکسی نوت ۷ را با موفقیت به بازار عرضه کند. یکی از ترفند هایی که سامسونگ برای این منظور در نظر گرفته عرضه ی گلکسی نوت ۷ در رنگ های مختلف است تا بتواند کمی بر روی فروش این گوشی در بازگشت خود تاثیر بگذارد.

شرکت کره ای هم اکنون در حال کار بر روی مشکل منفجر شدن باتری این گوشی است و قرار است تا هفته های آینده مجدداً این گوشی را عرضه کند و حال گزارشی جدید ادعا  می کند که این شرکت قصد دارد برای به دست آوردن اعتماد از دست رفته ی کاربران خود این گوشی هوشمند را در رنگ های مختلف عرضه کند تا بتواند جدید ترین پرچم دار خود را از شکستی بزرگ نجات دهد.

بر طبق گزارشات مختلف این شرکت رنگ مشکی_طلایی از گلکسی نوت ۷ را ماه آینده در کره جنوبی عرضه خواهد کرد. تقاضای بسیار زیادی هم اکنون برای این رنگ از گلکسی نوت ۷ در بازار کره وجود دارد و سامسونگ باور دارد که می تواند با ارائه ی این رنگ در برابر زمانی که آیفون جدید از راه می رسد مقاومت بیشتری نشان دهد. سامسونگ همیشه از استراتژی و برنامه های مختلف ارائه ی رنگی برای بازار های مخلتلف بهره مند بوده است. برای مثال این شرکت مدل های طلایی_نقره ای خاص خود را برای ایالات متحده، مدل نقره_تیتانیوم را برای چین و مدل آبی_مرجانی را برای هند عرضه کرده است.

فروش گلکسی نوت ۷ در سطح جهانی پس از جمع آوری این گوشی ها از سطح بازار متوقف شده است اما سامسونگ امیدوار است تا در دو هفته ی آینده بتواند فروش این گوشی سابقاً محبوب را از سر بگیرد. هنوز باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا این ترکیب های رنگی برای گلکسی نوت ۷ منتشر خواهند شد یا خیر و همچنین اینکه آیا استقبالی که مد نظر سامسونگ است از آن ها خواهد شد یا نه.

نظر شما در این بار چیست؟! آیا سیاست های سامسونگ را درست ارزیابی میکنید؟!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.