اپل موزیک حالا ۱۷ میلیون مشترک دارد - تکفارس 
اپل موزیک حالا ۱۷ میلیون مشترک دارد - تکفارس 

اپل موزیک حالا ۱۷ میلیون مشترک دارد

دانیال دهقانی
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - 23:46
اپل موزیک

اپل موزیک حالا ۱۷ میلیون مشترک دارد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

طی رویدادی که امروز اپل در سن فرانسیسکو برگزار کرده است، تیم کوک (Tim Cook) مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که سرویس اپل موزیک (Apple Music) حالا ۱۷ میلیون مشترک دارد. این سرویس پخش موسیقی که ۱۵ ماه سن دارد، حالا تعداد مشترکین اش از نصف مشترکان سرویس بزرگ اسپاتیفای (Spotify) هم بیشتر شده است. اسپاتیفای بیش از یک دهه است که به فعالیت می پردازد.

به طور کلی، اسپاتیفای بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک دارد، ولی حدود ۷۰ میلیون نفر از آن ها به طور رایگان و از نسخه دارای تبلیغات این سرویس استفاده می کنند. با این که اپل موزیک بخش دارای تبلیغات ندارد ولی چه برای کاربران آی او اس و چه برای افرادی که اپلیکیشن اپل موزیک را برای اندروید دانلود کرده اند، یک اشتراک سه ماهه آزمایشی رایگان را در نظر گرفته که البته فقط یک بار قابل استفاده است. این چیزی است که اسپاتیفای به کاربران خود ارائه نمی کند.

اشتراک یک ماهه اپل موزیک ۹.۹۹ دلار قیمت دارد (برای دانش آموزان قیمت آن ۴.۹۹ دلار است) و اشتراک خانوادگی آن هم که توسط ۶ نفر قابل استفاده است، ماهانه ۱۴.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. البته دیروز هم خبر رسید که با خرید گیفت کارت ۹۹ دلاری اپل موزیک، می توانید اشتراک یک ساله این سرویس را داشته باشید که برای شما ماهانه ۸.۲۵ دلار تمام خواهد شد. این گیفت کارت به صورت فیزیکی از طریق اپل استور در دسترس است، و همچنین می توانید آن را از طریق ای بی (eBay) خریداری کنید.

کوک همچنین اشاره کرد که امسال بیش از ۷۰ آهنگ به طور انحصاری از طریق اپل موزیک ارائه خواهند شد، و از افرادی چون دریک (Drake) و تیلور سوئیفت (Taylor Swift) نیز نام برد.

نظر شما در رابطه با این سرویس چیست؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید