تعمیر صفحات آیفون ارزان تر شد - تکفارس 
تعمیر صفحات آیفون ارزان تر شد - تکفارس 

تعمیر صفحات آیفون ارزان تر شد

امید بصیری
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - 16:09
تعمیر صفحات آیفون ارزان تر شد - تکفارس 

اگر شما از افرادی باشید که عادت دارید آیفون خود را به در و دیوار بکوبید(!) یا آیفون خود را اشتباهی رها می کنید مطمئناً با شکستگی های متعدد در نقاط مختلف آیفون رو به رو شده اید و می دانید که چه حس بدی هنگام کار کردن با گوشی در این شرایط به شما دست می دهد. همچنین حتما از هزینه های بالای تعویض این صفحه نمایش نیز مطلع هستید. اما اپل حالا تصمیم گرفته تا این قیمت ها را کاهش دهد. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

شما خوش شانس هستید! اگر شما هم از افرادی هستید که یک آیفون با صفحه نمایش شکسته در اختیار دارید اپل حالا مبلغ کمتری را برای تعویض این صفحه نمایش شکسته از شما طلب می کند. البته این به شرطی است که شما در طرح درمان اپل+ (Apple Care+) شرکت کرده باشید. در حالی که در گذشته هزینه ی تعویض صفحه نمایش های آیفون چیزی بالغ بر ۸۰ دلار بود اکنون شما فقط باید ۳۰ دلار بپردازید تا صحفه نمایش خود را تعویض کنید. البته باز هم میگوییم این به شرطی است که شما در طرح درمان اپل+ (Apple Care+) که به تنهایی ۱۳۰ دلار هزینه دارد ثبت نام کرده باشید که علاوه بر گارانتی اصلی دستگاه مدت دو سال نیز به گارانتی آن اضافه کرده و همچنین بسیاری از محدودیت های گارانتی اصلی را نیز ندارد.

به یاد داشته باشید که شما فقط می توانید دو بار از این مزیت بهره مند شوید و پس از آن برای هرگونه تعمیرات باید هزینه ی نا قابل ۱۰۰ دلاری را پرداخت کنید!

با این حال اگر  درطرح درمان اپل+ (Apple Care+) را ثبت نام نکنید هزینه ی تعویض صفحه نمایش گوشی شما چیزی بالغ بر ۱۳۰ تا ۱۵۰ دلار خواهد شد! بنابراین بهتر است به این طرح کمی فکر کنید!

نظر شما درباره ی این طرح چیست؟! عقاید خود را با ماه به اشتراک بگذارید!

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.