شیائومی Mi Note 2 ممکن است هفته ی بعد معرفی شود - تکفارس 
شیائومی Mi Note 2 ممکن است هفته ی بعد معرفی شود - تکفارس 

شیائومی Mi Note 2 ممکن است هفته ی بعد معرفی شود

امید بصیری
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - 16:25
شیائومی Mi Note 2 ممکن است هفته ی بعد معرفی شود - تکفارس 

مدتی است که خبرهای زیادی از گوشی شیائومی Mi Note 2 به بیرون درز می کند و ما نیز شما را از این اخبار مطلع کرده ایم. حال به نظر میرسد که کم کم باید خود را برای حضور این گوشی در بازار و قدرت نمایی اش حاضر کنیم. در ادامه ی این خبر با تفکارس همراه باشید.

این گوشی هوشمند که اخبار متعددی از آن به بیرون درز می کند اکنون رسماً توسط شرکت ۳C که یک شرکت چینی است تایید شده و به نظر در تاریخ ۱۴ ستامبر یعنی هفته ی بعد به بازار عرضه خواهد شد. البته این گوشی هنوز پیش نیاز های قانونی برای عرضه در چین را پشت سر نذاشته است اما با تصاویر بسیار زیاد و همچنین اطلاعات متنوعی که از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است ما از هم اکنون منتظر عرضه ی این گوشی هوشمند با لبه های خمیده و کلی اطلاعات هیجان انگیز دیگر هستیم.

همانطور که در تصاویر منتشر شده هم مشاهده کرده اید این گوشی شباهت زیادی به گلکسی نوت ۷ از نظر ظاهر و طراحی دارد. این گوشی دارای لبه های خمیده و حسگر اثر انگشت خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی آن می توان به صفحه نمایش ۵.۵ یا ۵.۷ اینچی با کیفیت Quad HD پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۱ ، ۶ گیگابایت حافظه ی رم و همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد. همچنین احتمال وجود یک پورت USB Type C و باتری حجیم ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد. تمامی این امکانات بی نظیر را می توان فقط با قیمت ۴۲۰ تا ۴۵۰ دلار تهیه کرد که به نسبت گوشی های دیگر بسیار ارزان تر هستند در حالی که از نظر امکانات ارائه شده و خدمات پس از فروش نیز اگر بهتر نباشند کمتر نیستند.

اخیرا همچنین شایعاتی در فضایی مجازی منتشر شده که ممکن است این گوشی از صفحه نمایش حساس به فشار نیز بهره ببرد و همچنین ممکن است یک مدل با حافظه ی کمتر یعنی تنها ۶۴ گیگابایت حافظه نیز به بازار عرضه شود.

با توچه به این مشخصات باید امیدوار باشیم که این گوشی هر چه زودتر تاییدیه های مورد نیاز خود را دریافت کند. آن موقع است که می فهمیم این سخت افزار هیولا وار واقعی است یا صرفا خیال پردازی دوست داران این گونه سخت افزار. قبلا اخباری منتشر شده بود که این گوشی ممکن است در تاریخ ۱۴ سپتامبر معرفی شود اما همانطور که در پوستر زیر می بینید از تاریخ ۲۴ سپتامبر نیز نام برده شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ابر گوشی هوشمند در چه تاریخی وارد بازار های جهانی خواهد شد.

mi-note-2-graphic

نظر شما راجع به این گوشی هوشمند چیست؟ به نظر شما شیائومی که روز به روز در حال تصاحب سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند  است در ادامه ی راه نیز موفق خواهد شد؟ نظرات خود رابا ما به اشنراک بگذارید!

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.