LeEco Pro 3 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری! - تکفارس 
LeEco Pro 3 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری! - تکفارس 

LeEco Pro 3 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری!

امید بصیری
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - 16:44
LeEco Pro 3 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری! - تکفارس 

شایعات جدید از عرضه ی یک گوشی هوشمند با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خبر می دهند! در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید!

به نظر هیچ چیز نمی تواند پیشرفت و هجوم شرکت های چینی در زمینه ی گوشی های هوشمند را متوقف کند! این کشور که خود تولیدکننده اکثر گوشی های هوشمند جهان است دارای تعداد زیادی شرکت تولیدی گوشی های هوشمند است که قصد دارند با ارائه ی گوشی های هوشمندی قدرتمند و ارزان قیمت بخشی از سهم بازار را در اختیار خود بگیرند.

رقابت همیشه خوب است به خصوص در حوزه ی تکنولوژی و گوشی های هوشمند. این رقابت بیشتر از همه برای مشتریان نفع و سود دارد. رقابت باعث می شود تا شرکت ها و کمپانی های تولیدکننده ی گوشی های هوشمند به تکاپو بیفتند تا بهترین گوشی ها با پایین ترین قیمت ها عرضه کنند تا مشتریان را جذب خود کنند.حتما از بحث ها پیرامون گوشی هوشمند LeEco Pro 3 اطلاع دارید که با وِیژگی جالب خود سر و صدای زیادی بر پا کرده است.

این غول دنیای گوشی های هوشمند که قرار است اواخر این ماه به بازار بیاید از یک پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام در داخل خود بهره می برد. همچنین شرکت سازنده ی آن از ۶ گیگابایت حافظه ی رم و همچنین ۶۴ گیگابایت فضای داخلی در طراحی این گوشی هوشمند استفاده کرد است.

جدیدترین اطلاعات از این ابرگوشی هوشمند به تازگی منتشر شده اند که طبق این ادعا ها این گوشی هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت استفاده خواهد کرد. این گوشی با وجود استفاده از باتری ای با این ظرفیت با ضخامت تنها ۷ میلی متر عرضه خواهد شد که در نوع خود شگفت انگیز است!

1

با توجه به سخت افزار غول آسای این گوشی هوشمند به نظر استفاده از این باتری برای اینکه در طول روز گوشی هوشمند شما خاموش نشود ضروری است. لازم به ذکر است که ما هنوز نمی دانیم این شرکت چینی از چه صفحه نمایش و با چه رزولوشنی استفاده خواهد کرد اگرچه شایعاتی مطرح بوده اند که قرار است از صفحه نمایش ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ یا Quad HD دز این گوشی هوشمند استفاده شود.

علاوه بر تمامی این ها LeEco Pro 3 قرار است تا از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مخصوص عکس برداری سلفی در جلو نیز استفاده کند.

اگرچه هنوز نمی دانیم که قیمت این هیولا چقدر خواهد بود اما مطمئن هستیم که از قیمت گوشی های هم رده خود که در اروپا و یا آمریکای شمالی عرضه می شوند کمتر خواهد بود. شایعات می گویند که LeEco Pro 3 در این ماه معرفی خواهد شد اما هنوز خبر موثقی از تاریخ انتشار آن در دست نیست. باید منتظر باشیم و ببینیم این غول آیا واقعا وجود دارد یا نه!

نظر شما درباره ی این گوشی هوشمند چیست!؟

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.