آیفون ۶ یا مدل جدیدتر گوشی های آیفون را به رایگان، با آیفون ۷ تعویض کنید - تکفارس 
آیفون ۶ یا مدل جدیدتر گوشی های آیفون را به رایگان، با آیفون ۷ تعویض کنید - تکفارس 

آیفون ۶ یا مدل جدیدتر گوشی های آیفون را به رایگان، با آیفون ۷ تعویض کنید

دانیال دهقانی
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - 21:40
آیفون ۶ یا مدل جدیدتر گوشی های آیفون را به رایگان، با آیفون ۷ تعویض کنید - تکفارس 

آیفون ۶ یا مدل جدیدتر گوشی های آیفون را به رایگان، با آیفون ۷ تعویض کنید! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

یک پیشنهاد جذاب و مناسب برای به دست آوردن آیفون ۷ (iPhone 7) اپل تنها یک روز پس از معرفی را بر عهده تی موبایل (T – Mobile) بگذارید! اطلاعات بیشتر را در ادامه این خبر به شما خواهیم داد. در ابتدا، باید گفته شود که از آغاز روز نهم سپتامبر تمامی مشترکان می توانند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (iPhone 7 Plus) را از طریق این خرده فروشی پیش خرید کنند.

اگر حالا یکی از گوشی های آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس، آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را در اختیار دارید، می توانید با واگذاری آن به تی موبایل یک آیفون ۷ مدل ۳۲ گیگابایتی را بگیرید و وارد یک طرح ۲۴ ماهه برای مبلغ ۶۵۰ دلار شوید. به عبارت دیگر، با واگذاری گوشی خود به تی موبایل، یک آیفون ۷ به رایگان دریافت کنید.

اگر هم یک مدل با حافظه بیشتر یا حتی یک آیفون ۷ پلاس می خواهید، باید اندکی هم پول پرداخت کنید. و مدیر عامل تی موبایل یعنی جان لجر (John Legere) نیز امروز صبح با ارسال یک توئیت، تاکید کرد که اپل واچ ۲ (Apple Watch 2) نیز از تاریخ ۱۶ سپتامبر از طریق شعب مختلف این خرده فروشی قابل خریداری است. از همان روز هم آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قابل خریداری است.

نظر شما در رابطه با این پیشنهاد وسوسه انگیز تی موبایل چیست؟ آیا این می تواند انگیزه خوبی برای دارندگان آیفون ۶ باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید