زمان و چگونگی پیش خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس برای اپراتورهای مختلف - تکفارس 
زمان و چگونگی پیش خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس برای اپراتورهای مختلف - تکفارس 

زمان و چگونگی پیش خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس برای اپراتورهای مختلف

سعید مزارعی
۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - 15:27
زمان و چگونگی پیش خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس برای اپراتورهای مختلف - تکفارس 

اگر شما برنامه ریزی کرده اید که جز اولین نفراتی باشید که گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را خریداری می کنند، بهتر است عجله کنید چون که پیش فروش این گوشی ها شروع شده و تا ۱۲:۰۱ دقیقه بامداد روز جمعه ۹ سپتامبر نیز ادامه دارد و بعد از آن دیگر نمی توانید از طریق سایت این گوشی ها را پیش خرید کنید.

لازم است بدانید که شما می توانید این گوشی ها را مستقیما از اپل دریافت کنید، صرف نظر از این که تحت کدام اپراتور باشید به سادگی می توانید اطلاعات مربوطه را تهیه کنید و بر روی دکمه های بسیار “ادامه” کلیک کنید ، حالا می توانید با اپراتورهای خود به صورت زنده ارتباط داشته باشید. شما همچنین می توانید به صورت مستقیم در سایت اپل چک کنید که آیا اپراتور شما شامل تخفیف ، ثبت نام در برنامه ی ارتقا گوشی های قدیمی اپل و یا ثبت نام در AppleCare برای محافظت از گوشی شما می شود یا خیر.

اپل نمودارهای دستی از قیمت و برنامه ی فروش تمامی آیفون ها با حافظه های مختلف برای اپراتورهای ورایزون ، AT&T و Sprint به همراه برنامه ی اقتصادی ارتقا گوشی های قدیمی تر تهیه کرده است. قیمت ها از ۶۴۹ دلار برای آیفون ۷ مدل ۳۲ گیگابایتی به صورت نقد یا به صورت اقساط ۲۷ دلار ماهیانه تا ۲ سال شروع می شوند و از جمله قیمت های دیگر می توان به ۷۶۹ دلار برای آیفون ۷ پلاس ۳۲ گیگابایتی به صورت نقدی و یا ۳۲ دلار ماهانه به مدت ۲ سال اشاره کرد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید