تاریخ و زمان عرضه ios 10 به همراه دستگاه های قابل دریافت - تکفارس 
تاریخ و زمان عرضه ios 10 به همراه دستگاه های قابل دریافت - تکفارس 

تاریخ و زمان عرضه ios 10 به همراه دستگاه های قابل دریافت

سعید مزارعی
۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - 16:55
تاریخ و زمان عرضه ios 10 به همراه دستگاه های قابل دریافت - تکفارس 

بعد از اینکه گرد و غبار حاصل از مراسم معرفی آیفون های جدید به اتمام رسید(البته به ظاهر ) شرکت اپل در اعلامیه ای تاریخ رسمی عرضه ی ios 10 آخرین نسخه از سیستم عامل برای دستگاه های ios را مشخص کرد. نمی توان شما را بابت فراموش کردن این تاریخ سرزنش کرد زیرا در این مدت مراسم های زیادی برگزار شده و هر روز تاریخ عرضه ی دستگاهی منتشر می شود. با همه ی این ها IOS در تاریخ

۱۳ سپتامبر ۲۰۱۶

برای همه ی دستگاه های IOS عرضه می شود. این در حالی است که اپل هیچگونه جزئیاتی از زمان دقیق دریافت این آپدیت برای آیفون یا آیپد شما اعلام نکرد اما ما حدس هایی در این باره می زنیم.

بر اساس انتشار نسخه های پیشین ios ، اپل در ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (استاندارد) شروع به عرضه ی جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود می کند که به این معنی است که خیل عظیمی از کاربران آمریکایی در بدترین حالت، ظهر و یا چند ساعت بعد از آن این آپدیت را دریافت می کنند. از این می توان نتیجه گرفت که کاربران اروپایی این آپدیت را حدود های غروب دریافت می کنند و شرقی ترین کاربران آسیایی هم در اوایل روز ۱۴ سپتامبر موفق به دریافت این بروزرسانی می شوند.

خب با این وجود بیشتر کاربران فعال دستگاه های ios سه روز بعد از عرضه ی آیفون های ۷ و ۷ پلاس یعنی در تاریخ ۱۶ سپتامبر به نسخه ی ۱۰ این سیستم عامل به روزرسانی شده اند. در زیر می توانید لیست کامل دستگاه هایی که این بروزرسانی را دریافت می کنند را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که آیفون ۴s این آپدیت را دریافت نخواهد کرد.

نکته : اگر شما در برنامه ی آزمایشی اپل حضور داشته اید و نسخه ی آزمایشی سیستم عامل ios 10 را در چند ماه گذشته بر روی دستگاه خود نصب کرده اید، نسخه ی نهایی این سیستم عامل هم اکنون برای دستگاه های شما در دسترس است. همچنین توجه داشته باشید که ویژگی های خاص و جدید ios 10 تنها بر روی دستگاه های جدید قابل اجرا است. برای مثال گوشی های آیفون SE ، آیفون ۶s و بالاتر قابلیت اجرای این ویژگی ها را دارند و بر روی گوشی های آیفون ۵ ، ۵c همانند گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس قابل اجرا نیستند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید