گوشی جدید میان رده ی سامسونگ در هند تست شد - تکفارس 
گوشی جدید میان رده ی سامسونگ در هند تست شد - تکفارس 

گوشی جدید میان رده ی سامسونگ در هند تست شد

امید بصیری
۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - 21:16
گوشی جدید میان رده ی سامسونگ در هند تست شد - تکفارس 

سامسونگ قصد دارد تا گوشی میان رده ی جدیدی را عرضه کند و حالا خبر می رسد که این گوشی در هند تست شده است. در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

حدود یک هفته ی پیش بود که با خبر شدیم سامسونگ قصد دارد دو گوشی جدید میان را وارد بازار کند که با کد های SM-G5510 و SM-G5520 شناخته می شوند. هر دو گوشی تا به امروز در وب سایت هایی نظیر GFXBench و Wi-Fi Alliance دیده شده اند و به تازگی یکی از آن ها نیز در وب سایت Zauba دیده شده است.

این گزارش جدید نشان می دهد که سامسونگ چندین نسخه از مدل SM-G5510 را به هند فرستاده تا آزمایش شوند.اما این همه ی ماجرا نیست. مدل SM-G5510 به تازگی مجوز های لازم تحت عنوان افافسی را دریافت کرده است که این حاکی از آن است که فقط مدت زمان کمی تا معرفی این گوشی باقی مانده است.

ممکن است که مدل successor همان جانشین Galaxy Grand On(با کد SM-G5500) باشد. این مدل احتمالا از یک نمایشگر ۵ اینچی HD پردازنده ی اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام و همچنین دو گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی استفاده می کند. همچنین دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکلی نیز در جلو و عقب این گوشی قرار دارند. نمی شود با قاطعیت گفت که این گوشی چه زمانی معرفی خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از مدل SM-G5520 به بیرون درز نکرده است اما این احتمال وجود دارد که تا چند روز آینده مشخصات این گوشی نیز منتشر بشود.

نظر شما درباره ی این گوشی ها چیست؟!عقاید خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید