AT&T بالاخره نسخه مارشمالو را برای کاربران نوت ۴ و Edge منتشر می کند - تکفارس 
AT&T بالاخره نسخه مارشمالو را برای کاربران نوت ۴ و Edge منتشر می کند - تکفارس 

AT&T بالاخره نسخه مارشمالو را برای کاربران نوت ۴ و Edge منتشر می کند

سعید مزارعی
۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - 22:52
AT&T بالاخره نسخه مارشمالو را برای کاربران نوت ۴ و Edge منتشر می کند - تکفارس 

این قضیه که اپراتور AT&T تا این ماه هم برای بروزرسانی گوشی های گلکسی نوت ۴ و نوت Edge به اندروید ۶.۰ مارشمالو اقدام نکرده است بسیار برای کاربران این اپراتور نا امیدکننده بوده است.

همکاری بین سامسونگ و AT&T ، دو شرکتی که تمایلی به ارسال سریع تر بروزرسانی ها ندارند تا جایی که کاربران گوشی های نوت ۴ و نوت Edge را ۱ سال معطل نگه داشته است.

اما خوشبختانه این انتظار به پایان رسیده است و اپراتور AT&T اعلام کرد که بروزرسانی برای هر دو گوشی نوت ۴ و نوت Edge به اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو امروز آغاز می شود. اگر شما برای بروزرسانی سیستم عامل گوشی خود برنامه ریزی کرده اید، آنگاه باید بدانید که بروزرسانی اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو حجم بالای ۱.۳ گیگابایت برای هر دو گوشی دارد. به گفته ی AT&T هر دو آپدیت برای هر دو گوشی شامل پچ امنیتی ۱ آگوست ۲۰۱۶ هم می شوند.

اپراتور AT&T همچنین تایید کرد که در کنار پیشرفت های معمول مارشمالو و ویژگی های جدید آن این شرکت همچنین تماس تصویری، پیام رسانی پیشرفته و همچنین تماس Wi-Fi را اضافه کرده است.

همانند همیشه این اپراتور پیشنهاد می دهد که کاربران قبل از اقدام به بروزرسانی گوشی خود به اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو یک فایل پشتیبان از اطلاعات خود تهیه و آن را بر روی مموری خود و یا کامپیوتر و یا برنامه از اپ استور ذخیره کنند. همچنین قبل از نصب نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید اطمینان حاصل کنید که گوشی شما حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد.

اگر شما هنوز هم از پیشرفت هایی که با این بروزرسانی دریافت می کنید خبر ندارید. حتما خلاصه ای از ویژگی های اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را مطالعه کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.