اصرار سامسونگ به مشتریان برای پس دادن نوت ۷! - تکفارس 
اصرار سامسونگ به مشتریان برای پس دادن نوت ۷! - تکفارس 

اصرار سامسونگ به مشتریان برای پس دادن نوت ۷!

امید بصیری
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - 22:35
اصرار سامسونگ به مشتریان برای پس دادن نوت ۷! - تکفارس 

سامسونگ به دارندگان گلکسی نوت ۷ اصرار می کند تا هرچه زودتر گلکسی نوت های ۷ خود را پس بدهند و در طرح جایگزینی رایگان این تلفن هوشمند شرکت داشته باشند. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

اوایل امروز سامسونگ به مسئولان وبلاگ خود دستور داد تا مطلبی با این محتوا را به اشتراک بگذارند: “تمامی دارندگان گلکسی نوت ۷ سریعاً تلفن های هوشمند خود را به یکی از نمایندگی های سامسونگ تحویل داده و در طرح جایگزینی این تلفن شرکت کنند، حتی کسانی که باور دارند که گوشی هوشمند آن ها از باتری هایی که مسئول منفجر شدن این گوشی هستند استفاده نمی کنند.”

اولویت اول ما حفظ امنیت مشتریان است. ما از تمام دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست می کنیم تا در سریعترین زمان ممکن گلکسی نوت ۷ خود را خاموش کرده و آن را به یکی از مراکز تعویض این گوشی هوشمند تحویل دهند.

این گفته ی D.J.Koh مدیر بخش بازاریابی موبایل شرکت سامسونگ است.

ما در حال تسریع مراحل تعویض باتری های معیوب هستیم تا بتوانیم هرچی سریع تر گلکسی نوت ها را به دست صاحبان آن ها برسانیم البته در چهارچوب قوانین و مقررات مشخص. ما از تمامی مشتریان خود به خاطر همکاری و درک بالایشان در این مسئله سپاسگزاریم.

تا کنون نزدیک به ۳۵ گزارش از منفجر شدن و یا آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ در سراسر جهان مخابره شده است که مشخص می کند اتفاقی نبوده است. تمامی باتری های معیوب فقط شامل ۰.۰۱ درصد از محصولات تولید شده از این سری می شوند اما این باز هم باعث نشده تا ساموسنگ تمامی دستگاه های فروخته شده ی خود را بازپس نگرفته و تعمیر نکند.

اگر شما نیز یک دستگاه گلکسی نوت ۷ دارید بهتر است تا همین الان به اخطار های گفته شده گوش کنید و سریعاً گوشی خود را خاموش کنید و سپس با یکی از نمایندگی های سامسونگ تماس بگیرید تا مراحل تعویض گوشی برای شما انجام شود.

نظر شما درباره ی این موضوع چیست؟! آیا سامسونگ میتواند مشتریان را قانع به پس دادن نوت های خود بکند؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید