هم اکنون سونی اکسپریا اکس کامپکت برای خریداری در دسترس است - تکفارس 
هم اکنون سونی اکسپریا اکس کامپکت برای خریداری در دسترس است - تکفارس 

هم اکنون سونی اکسپریا اکس کامپکت برای خریداری در دسترس است

دانیال دهقانی
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - 22:35
هم اکنون سونی اکسپریا اکس کامپکت برای خریداری در دسترس است - تکفارس 

هم اکنون سونی اکسپریا اکس کامپکت برای خریداری در دسترس است! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

پس از گذشت دقیقاً یک هفته از معرفی گوشی اکسپریا اکس کامپکت (Xperia X Compact)، هم اکنون سونی این گوشی را برای خریداری در دسترس قرار داده است. البته، به نظر در حال حاضر این گوشی فقط در انگلستان قابل خریداری است، ولی به نظر می رسد که مشتریان دیگر کشورها هم نیازی نیست چندان منتظر عرضه این گوشی در بازارهایشان باشند.

اگر شما اکنون در انگستان زندگی می کنید، می توانید این گوشی را از جاهایی چون T – Mobile، O2، Carphone Warehouse، giff gaff و EE تهیه کنید و قیمت آن هم ۳۵۹.۹۹ پوند (نزدیک به ۴۷۸ دلار آمریکا) است که البته با استفاده از برخی طرح ها این مبلغ می تواند به ۰ پوند هم تقلیل یابد!

در حال حاضر، اکسپریا اکس کامپکت اندروید ۶ مارشمالو را بر روی خود به صورت نصب شده دارد ولی در زمانی به اندروید ۷ ارتقا خواهد یافت. بر خلاف اکسپریا زد ۵ کامپکت (Xperia Z5 Compact) که ضد آب بود، اکسپریا اکس کامپکت ضد آب نیست و از یک پردازنده بسیار قوی هم استفاده نمی کند (هر چند چیپست ۶ هسته ای مورد استفاده در این گوشی یعنی اسنپ دراگون ۶۵۰ به هیچ وجه ضعیف هم نیست). این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن اچ دی دارد، دوربین پشتی آن ۲۳ مگاپیکسلی است و ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا نیز دارد.

اگر تمایلی به دانستن بیشتر در مورد گوشی های سونی دارید، باید گفت پرچمدار جدید این شرکت یهنی اکسپریا اکس زد (Xperia XZ) تا قبل از ماه اکتبر عرضه نخواهد شد. هر دو گوشی اکسپریا اکس کامپکت و اکسپریا اکس زد به صورت آنلاک شده در آمریکا هم عرضه خواهند شد، ولی چه زمانی مشخص نیست.

نظر شما در رابطه با گوشی اکسپریا اکس کامپکت و مشخصات آن چیست؟ تمایلی به خرید آن دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید