اپراتور های بوست و ویرجین آیفون ۷ را در روز ۲۳ سپتامبر عرضه می کنند - تکفارس 
اپراتور های بوست و ویرجین آیفون ۷ را در روز ۲۳ سپتامبر عرضه می کنند - تکفارس 

اپراتور های بوست و ویرجین آیفون ۷ را در روز ۲۳ سپتامبر عرضه می کنند

سعید مزارعی
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - 14:34
اپراتور های بوست و ویرجین آیفون ۷ را در روز ۲۳ سپتامبر عرضه می کنند - تکفارس 

پس از گذشت ماه ها انتظار و خواندن شایعات مختلف بالاخره اپل چند روز پیش از آیفون های جدید خود رونمایی کرد. هرچند که با نگاه به گوشی های جدید آیفون به وضوح به یاد آیفون ۶s می افتیم اما این گوشی ها ویژگی های جدیدی نیز دارند که از جمله آن ها می توان به ضد آب بودن، صفحه نمایش روشن تر ، چیپست S10 Fusion و حذف جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا و جایگزینی آن با درگاه لایتنینگ اشاره کرد.

گوشی های جدید آیفون از جمله قابل پیش بینی ترین گوشی های سال بودند و تنها باعث شده است تا اپراتور های موبایل پنجه های خود را در آخرین گوشی اپل بکنند. علاوه بر این، اپراتور های موبایل تعدادی معامله ی شیرین و زیبا را به شما پیشنهاد می دهند تا علاوه بر ارتقا گوشی خود مقداری از پول های خود را پس انداز کنید. اما بسیاری از مردم هستند که نمی خواهند به سادگی از ۴ اپراتور بزرگ در آمریکا دل بکنند. در حالی که ممکن است که  AT&T ، T-Mobile ، Verizon ، Sprint از محبوبترین اپراتور های موبایل در آمریکا باشند همچنین این اپراتور ها از جمله گرانترین اپراتور ها نیز هستند. سرویس های خدمات اعتباری می توانند بسیار به صرفه تر باشند و در عین حال از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار باشند.

بوست موبایل ( Boost Mobile ) و ویرجین موبایل ( Virgin Mobile ) دو تا از شناخته شده ترین سرویس های پیش پرداخت موبایلی هستند و هر دوی آن ها از طرف شبکه ی اسپرینت حمایت می شوند. هر دوی این شرکت ها برنامه های مقرون به صرفه برای مشتریان خود تدارک می بینند و دیروز اپراتور اسپرینت اعلام کرد که هر دوی این شرکت ها برنامه ی عرضه ی آیفون ۷ را در خط زمانی خود دارند.

گوشی آیفون ۷ بر روی بوست و ویرجین در این جمعه یعنی ۲۳ سپتامبر در دسترس خواهند بود. این بدین معنی است که ارزان ترین مدل آیفون ۷ یعنی یک آیفون ۷ با ظرفیت حافظه ی ۳۲ گیگابایتی که البته به جز رنگ مشکی براق برای شما ۶۴۹ دلار هزینه در بر خواهد داشت. همچنین گزینه های دیگری نیز برای شما هست که از جمله ی آن ها می توان به مدل ۱۲۸ گیگابایتی که ۷۴۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۸۴۹ دلار هزینه خواهد داشت.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.