گلکسی J هدیه ی سامسونگ به دارندگان گلکسی نوت ۷! - تکفارس 
گلکسی J هدیه ی سامسونگ به دارندگان گلکسی نوت ۷! - تکفارس 

گلکسی J هدیه ی سامسونگ به دارندگان گلکسی نوت ۷!

امید بصیری
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - 17:00
گلکسی J هدیه ی سامسونگ به دارندگان گلکسی نوت ۷! - تکفارس 

سامسونگ به دارندگان نوت ۷ که در طرح جایگزینی باتری های معیوب نوت ۷ شرکت می کنند یک گوشی از سری J را رایگان می دهد. این افراد می توانند تا مدت زمان پس گرفتن نوت ۷ خود از این گوشی ها به صورت رایگان استفاده کنند. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ در چند روز گذشته مصرانه از تمامی دارندگان نوت ۷ درخواست کرده تا نوت های ۷ خود را پس بدهند و در طرح جایگزنی نوت های ۷ و باتری های معیوب آن ها شرکت داشته باشند. تمامی این افراد می توانند از یکی از محصولات سامسونگ تا زمان بازپس گیری نوت های ۷ خود استفاده کنند. این شرکت قول داده است تا در ظرف مدت زمان یک هفته این مسئله را حل کرده و نوت های ۷ را به صاحبان آن ها بازگرداند ولی در همین حین از دارندگان نوت های که هنوز گوشی های خود را تحویل نداده اند درخواست کرده تا بدون فوت وقت نوت های ۷ خود را خاموش کنند و آن را به یکی از مراکز سامسونگ یا مغازه ای که از آن خریداری کرده اند تحویل دهند. این شرکت یکی از گوشی های سری J خود را به عنوان نوعی قرض به مشتریان خود می دهد تا در این مدت زمان بتوانند ارتباطات خود را حفظ کنند.

مشتریان دو حق انتخاب دارند. این که نوت های خود را با مدل های جدید تر کاملا رایگان تعویض کنند. تا زمانی که این محصول دوباره به بازار عرضه شود این مشتریان می توانند یکی از مصحولات سری J این شرکت را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند. البته باید در زمان پس گرفتن نوت ۷ خود این محصول را پس بدهند. بسیاری از نمایندگی های سامسونگ و همچنین شرکت های ضمانتی نوت ۷ این گزینه را در اختیار شما قرار می دهند پس حتما آن را مد نظر داشته باشید.

حق انتخاب دیگر سامسونگ تعویض گلکسی نوت ۷ با یکی از گوشی های گلکسی S7 و یا گلکسی S7 Edge است. البته این شرکت میزان تفاوت قیمت این دو گوشی را به شما پرداخت خواهد کرد. برای اغوای مشتریان سامسونگ همچنین به کسانی که در طرح جایزگینی رایگان گلکسی نوت های ۷ شرکت کنند یک کارت هدیه ۲۵ دلاری تحت فروشگاهی برای خرید از فروشگاه های اینترنتی هدیه خواهد داد.و

نظر شما چیست؟! آیا سامسونگ می تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد؟! نظرات خود را با ما به اشتراگ بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.