به روز رسانی جدید پوکمون گو بالاخره دوست مکانیکی را به بازی آورده و برخی مشکلات را حل می کند - تکفارس 
به روز رسانی جدید پوکمون گو بالاخره دوست مکانیکی را به بازی آورده و برخی مشکلات را حل می کند - تکفارس 

به روز رسانی جدید پوکمون گو بالاخره دوست مکانیکی را به بازی آورده و برخی مشکلات را حل می کند

سارا جدی ترک
۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - 00:57
به روز رسانی جدید پوکمون گو بالاخره دوست مکانیکی را به بازی آورده و برخی مشکلات را حل می کند - تکفارس 

به روز رسانی جدید پوکمون گو بالاخره دوست مکانیکی را به بازی آورده و برخی مشکلات را حل می کند . در ادامه با تک فارس همراه باشید .

از ماه جولای امسال پوکمون گو در دسترس مردم قرار گرفته است ، از زمانی که این بازی منتشر شده تعداد دانلود بالایی داشته است . بازی در اولین روز های انتشار با نظرات مثبت مواجه شده است ولی بعد از مدتی این بازی که به شدت اعتیاد آور و خطرناک شده بود ، برخی ها انتقاد شدیدی از آن کردند و باعث شد که پوکمون گو محبوبیت خود را کم کم از دست بدهد . توسعه دهنگان این انتقاد را پذیرفتند در نتیجه به روز رسانی های متعددی برای بازی عرضه شد که به آن ویژگی های بسیار بیشتری برای بازی بازان اضافه می کرد .

 

pokemon-go-buddy-system

در آخرین به روز رسانی نسخه ۰.۳۷.۰ برای اندروید و ۱.۷.۰ نیز برای iOS است ، نیانتیک بالاخره دوست مکانیکی (Buddy mechanic) را که در روز دوم سپتامبر به آن اشاره کرده بود را معرفی خواهد کرد . با ویژگی دوست مکانیکی ، بازی بازان می توانند  پوکمون هایی را که شکار کردند به عنوان دوست مکانیکی خود انتخاب کنند . زمانی که دوست مکانیکی خود را انتخاب کردند هر ۳ کیلو متری که پیاده روی می کنند آب نبات برای همراه خود دریافت می کنند ، در حال حاضر معلوم نیست که چقدر آب نبات دریافت خواهیم کرد ولی هنوز هم راه مناسبی برای تشویق به اکتشاف جدید است و هم زمان می توانید پوکمون مورد علاقه خود را ارتقا دهید . به هر حال به روز رسانی جدید فقط با دوست مکانیکی به اتمام نمی رسد نیانتیک باگ های این بازی را نیز تعمیر کرده است و پشتیبانی رسمی برای لوازم جانبی پوکمون گو پلاس اضافه کرده است که در روز ۱۶ سپتامبر عرضه می شود . از بین این همه به روز رسانی شاید بحث برانگیز ترین تفاوت ایجاد شده این باشد که نیانتیک به افرادی که گوشی خود را روت یا جیلبریک کرده اند اجازه بازی نمی دهد ، روت یا جیلبریک (Jail break) کردن گوشی با استفاده از ابزار جی پی اس است که متقلب ها از آن ها استفاده می کنند و باعث از بین رفتن لذت در بازی می شود . برای کسانی که گوشی روت شده دارند و استفاده درستی از آن می کنند قطعا آزار دهنده است با توجه به نکته ای که نیانتیک اشاره کرده است ، درست به نظر می آید . این واقعا یک راه پیش پا افتاده برای اطمینان حاصل کردن از عادلانه بودن بازی بود و این به روز رسانی هم خود حاوی چیزهایی بود که باید پیش تر از این ها شاهدش می بودیم ، اگر چه این به روز رسانی مدتی است که به صورت رسمی عرضه شده، ولی اگر هنوز مدتی وقت لازم است که بتوانید آن را از طریق گوگل پلی به گوشی خود اضافه کنید (یا از طریق اپ استور اگر سیستم عامل گوشی شما آی او اس است)

نظر شما در رابطه با به روز رسانی پوکمون گو چیست ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

منبع : Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.