چگونه آیفون ۷ و ۷ پلاس را بدون دکمه فیزیکی خانه ریسیت و ریبوت کنیم - تکفارس 
چگونه آیفون ۷ و ۷ پلاس را بدون دکمه فیزیکی خانه ریسیت و ریبوت کنیم - تکفارس 

چگونه آیفون ۷ و ۷ پلاس را بدون دکمه فیزیکی خانه ریسیت و ریبوت کنیم

سعید مزارعی
۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - 14:50
چگونه آیفون ۷ و ۷ پلاس را بدون دکمه فیزیکی خانه ریسیت و ریبوت کنیم - تکفارس 

گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ممکن است از لحاظ ظاهری به شدت با نسل پیشین خود شبیه باشند اما یک تغییر طراحی نسبتا  ریز برای شرکت اپل بسیار رادیکال است – دکمه ی خانه ی این گوشی ها دیگر قابل کلیک نیست. بله، دکمه های خانه ی فیزیکی که ما از اولین آیفون ها با آن ها خو گرفته بودیم و به آن ها عادت کرده بودیم اکنون با یک دکمه ی خازنی مرسوم که در سایر گوشی ها نیز دیده می شود که با یک موتور Taptic با ویبره به کاربر بازخورد می دهد و این دکمه حس بک تاچ پد را به کاربر نمی دهد جایگزین شده است.

خوب همه ی این ها خوب و جالب و مرسوم اما ما چگونه باید گوشی های خود را ریبوت و ریسیت کنیم که هر گوشی که آیفون هم جز آن ها است ممکن است در مواقعی به آن نیاز داشته باشند. در گذشته ما به راحتی وقتی که گوشی دچار مشکلاتی می شد با فشردن دکمه ی خانه و پاور، گوشی را مجبور به راه اندازی مجدد می کردیم اما حالا دکمه ی فیزیکی برای فشردن وجود ندارد و دکمه های خازنی توانایی این کار را ندارند. بنابراین حالا وقتی که گوشی هنگام جیلبریک به مشکل خورد باید چه کاری انجام دهیم؟

اخم نکنید ، شرکت اپل یک ترکیب دکمه ی جدید برای راه اندازی مجدد و ریست کردن گوشی فراهم کرده است که این بار شامل دکمه ی خانه نمی شود. این جا همه ی کارهای مورد نیاز را برای شما آورده ایم تا اگر زمانی خواستید آیفون جدید خود بدون دکمه ی فیزیکی قابل کلیک را راه اندازی مجدد و یا ریست کنید با مشکلی رو به رو نشوید:

  • ابتدا دکمه ی پاور/قفل کردن را که در سمت راست گوشی قرا دارد فشار دهید
  • در حالی که آن دکمه را فشار می دهید ، دکمه ی کاهش صدا را که در قسمت سمت چپ گوشی قرار دارد را نگه دارید
  • به نگه داشتن این دو دکمه تا زمانی که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ابتدا تاریک و سپس لوگوی اپل پدیدار شود ادامه دهید

کلا همین بود ، حالا شما موفق شدید تا گوشی آیفون ۷ و یا آیفون ۷ پلاس خود را به زور و بدون دکمه ی خانه و تنها با کلیدهای موجود راه اندازی مجدد کنید، فقط بهتر است این کار را با انگشتان شست و اشاره ی خود برای چند لحظه انجام دهید.

 منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید