یک پسر بچه ۶ ساله هنگامی که گوشی نوت ۷ در دستان او منفجر شد دچار سوختگی شد - تکفارس 
یک پسر بچه ۶ ساله هنگامی که گوشی نوت ۷ در دستان او منفجر شد دچار سوختگی شد - تکفارس 

یک پسر بچه ۶ ساله هنگامی که گوشی نوت ۷ در دستان او منفجر شد دچار سوختگی شد

سعید مزارعی
۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - 15:26
یک پسر بچه ۶ ساله هنگامی که گوشی نوت ۷ در دستان او منفجر شد دچار سوختگی شد - تکفارس 

مردم، این چیزی است که ما نگران آن هستیم و دلیل آنکه ما به شما التماس می کنیم که گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ خود را خاموش و آن را پس دهید. شب گذشته، یک کودک ۶ ساله در بروکلین نیویورک هنگامی که گوشی نوت ۷ در دستانش منفجر شد دچار سوختگی شد. این گودک را در هنگامی که بدن او سوخته بود با آمبولانس به مرکز درمانی Downstate بردند.

مادربزرگ این کودک می گوید که نوه ی او “در حال تماشای ویدئو با گوشی نوت ۷ بود که این گوشی در دستان او منفجر شد. این اتفاق باعث شد تا هشدار خانه ی او روشن شود.” خوشبختانه این کودک اکنون قادر است به خانه بازگردد هرچند که او اکنون از نزدیک شدن به هر گوشی واهمه دارد. این خانواده با شرکت سامسونگ تماس گرفته اند اما حاظر نشدند هیچگونه جزئیاتی از مکالمه ی خود با این شرکت را بازگو کنند.

شرکت سامسونگ به همه ی دارندگان گوشی های نوت ۷ اعلام کرده است که هر چه سریع تر گوشی های خود را خاموش کنند و برای تعویض آن ها اقدام کنند. این افراد می توانند یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی J را به عنوان قرض بگیرند و زمانی که شرکت سامسونگ گوشی های جدید نوت ۷ که دیگر مشکل باتری ندارند را آماده کرد با پس دادن این گوشی یک نوت ۷ نو را دریافت کنند. همچنین شرکت سامسونگ گزینه ی دیگری را نیز پیش پای مشتریان خود قرار داده است که آن ها می توانند گوشی نوت ۷ خود را با یک گوشی گلکسی S7 یا S7 Edge جایگزین کنند. تفاوت قیمت این گوشی ها نیز به مشتریان پس داده می شود و در ضمن هزینه ی لوازم جانبی گوشی نوت ۷ خریداری شده توسط مشتریان نیز به اضافه ی یک کارت هدیه ی ۲۵ دلاری یا پول نقد در اختیار دارندگان گوشی های نوت ۷  قرار داده خواهد شد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که اخیرا شرکت سامسونگ به دلیل مشکلات ناشی از گوشی گلکسی S7 Edge خود به دادگاه کشیده شده است. شکایت از طرف یکی از دارندگان این گوشی بود که هنگامی که گوشی خود را در جیب پیراهن خود قرار داده بود با انفجار این گوشی دچار سوختگی درجه دو سه شده بود.

برخی ها به دلیل صادر نکردن یک فراخوان رسمی برای باز پس گیری گوشی های نوت ۷ به سامسونگ انتقاد می کنند. این کار باعث می شود که شرکت سامسونگ وارد کاغذ بازی با سازمان های دولتی مختلف شود و ممکن است این شرکت به دلیل فروش این گوشی ها مجرم شناخته شود. شرکت سازنده اعلام کرده است که باتری های معیوب در برخی از گوشی ها باعث منفجر شدن این گوشی ها شده است. همچنین سامسونگ اعلام کرده است که همه ی گوشی های معیوب را بعد از روز ۳۰ سپتامبر غیر فعال می کند. تا آن زمان یا گوشی نوت ۷ خود را تعویض کنید و یا آن را خاموش نگه دارید، زندگی خانواده شما تحت خطر است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.