گوشی آیفون ۷ با امتیاز ۱۷۸,۳۹۳ به رتبه اول بنچمارک آنتوتو صعود کرد - تکفارس 
گوشی آیفون ۷ با امتیاز ۱۷۸,۳۹۳ به رتبه اول بنچمارک آنتوتو صعود کرد - تکفارس 

گوشی آیفون ۷ با امتیاز ۱۷۸,۳۹۳ به رتبه اول بنچمارک آنتوتو صعود کرد

سعید مزارعی
۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - 16:44
گوشی آیفون ۷ با امتیاز ۱۷۸,۳۹۳ به رتبه اول بنچمارک آنتوتو صعود کرد - تکفارس 

گوشی آیفون ۷ با گزارش بنچمارک آنتوتو چشم ها را به خود خیره کرد. این گوشی در بنچمارک آنتوتو رکورد این سریع ترین گوشی هوشمند را شکست و با امتیاز ۱۷۸,۳۷۹ موفق شد رتبه ی اول این تست بنچمارک را از آن خود کند. اپل با طراحی چیپ های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ خود کار بزرگی انجام داده است. چیپ A10 همانند چیپ A9 قدرتمند است و البته ۳۳ درصد از امتیاز ۱۳۳,۷۸۱ که ماه پیش توسط گوشی آیفون ۶s ثبت شد سریع تر بود.

بنچمارک آنتوتو همچنین لیستی از ۱۰ گوشی برتر در ماه آگوست منتشر کرد که ۹ تا از این گوشی ها اندرویدی بودند. در صدر این فهرست گوشی OnePlus 3 قرا دارد. این گوشی با چیپ اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت حافظه ی رم موفق به کسب امتیاز ۱۴۰,۳۸۸ شده است. گوشی Vivo Xplay 5 Elite با امتیاز ۱۳۸,۷۰۶ در جایگاه دوم و گوشی LeEco Max 2 با امتیاز ۱۳۸,۰۲۶ در جایگاه سوم قرار گرفت. اما گوشی های معروف از جمله گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge با امتیاز  ۱۳۴,۵۹۹ در جایگاه هفتم قرار گرفت. رده ی دهم این لسیت هم به گوشی HTC 10 با امتیاز ۱۳۳,۲۱۷ رسید.

برای اینکه به شما نشان دهیم که چگونه صنعت موبایل در یک زمان کوتاه پیشرفت کرده است باید بگوییم که قویترین گوشی در رنکینگ بنچمارک آنتوتو در ۶ ماه ی دوم سال ۲۰۱۴ گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۳ بود. این فبلت با امتیاز ۳۸,۹۵۸ موفق شد جایگاه اول را بدست آورد. به طور حتم بروزرسانی های زیادی برای بنچمارک آنتوتو در این سال ها منتشر شده است اما ما هنوز می توانیم از این لیست ها درک کنیم که در این سال ها چه گوشی های قدرتمندی به بازار آمده اند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید