IOS 10 اینجاست ، همین حالا می توانید آیفون و آیپد خود را بروزرسانی کنید - تکفارس 
IOS 10 اینجاست ، همین حالا می توانید آیفون و آیپد خود را بروزرسانی کنید - تکفارس 

IOS 10 اینجاست ، همین حالا می توانید آیفون و آیپد خود را بروزرسانی کنید

سعید مزارعی
۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - 16:45
IOS 10 اینجاست ، همین حالا می توانید آیفون و آیپد خود را بروزرسانی کنید - تکفارس 

همانگونه که وعده داده بودیم اپل IOS 10 را منتشر کرد. این آپدیت برای اکثر محصولات اپل از جمله آیفون ها ، آیپد ها و آیپاد قابل بروزرسانی است و این نسخه ی جدید از سیستم عامل اپل با تغییرات بسیار اساسی و کاربردی همراه است. در همین زمان سیستم عامل WatchOS 3.0 نیز برای کاربران ساعت هوشمند اپل منتشر شد.

اعلان مربوط به ” بروزرسانی نرم افزاری جدید” معمولا در IOS بالا نمی آید ولی اگر دوست دارید می توانید با رفتن به منوی تنظیمات و رفتن به قسمت عمومی->منوی بروزرسانی نرم افزاری می توانید جدید ترین نسخه از سیستم عامل IOS را دریافت کنید.

به طور معمول اپل دستگاه های زیادی را با آخرین نسخه از سیسم عامل خود سازگار کرده است که در اینجا می توانید لیست کامل آن ها را ببینید:

  • iPhone 6s ، iPhone 6s Plus ، iPhone 6 ، iPhone6 Plus  ، iPhone SE ، iPhone 5s ، iPhone 5c ، iPhone 5
  • iPad Pro 12.9-Inch ، iPad Pro 9.7 ، iPad Aair 2 ، iPad Air ، iPad 4th generation ، iPad mini 4 ، iPad mini 3 ، iPad mini 2
  • iPod touch 6th generation

اگر شما یکی از این دستگاه ها ( یا بیشتر ) را در اختیار دارید، می توانید همین حالا دستگاه های خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل اپل بروزرسانی کنید. البته این بروزرسانی ممکن است کمی طول بکشد ( به دلیل اینکه حجم  ios 10  ، ۱.۱ گیگابایت است) و به همین خاطر ظاهرا بهتر است که فرآیند بروزرسانی را ابتدا شروع کنید و سپس به اینجا برگردید و گلری تصاویر IOS 10 را مشاهده کنید. اگر هم این بروزرسانی خیلی کند صورت می گیرد می توانید مقاله ی قبلی ما در مورد ویژگی های جدید IOS 10 را مطالعه کنید.

نظر شما در مورد نسخه ی ۱۰ IOS چیست؟ آیا شما این بروزرسانی را نصب کرده اید؟

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید