اپل مشکل کاربرانی که هنگام نصب IOS 10 با مشکل رو به رو می شدند را رفع کرد - تکفارس 
اپل مشکل کاربرانی که هنگام نصب IOS 10 با مشکل رو به رو می شدند را رفع کرد - تکفارس 

اپل مشکل کاربرانی که هنگام نصب IOS 10 با مشکل رو به رو می شدند را رفع کرد

سعید مزارعی
۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - 17:46
اپل مشکل کاربرانی که هنگام نصب IOS 10 با مشکل رو به رو می شدند را رفع کرد - تکفارس 

اینگونه که به نظر می رسد نصب IOS 10 برای بیشتر دارندگان آیفون و آیپد که قصد داشتن آخرین سیستم عامل اپل برای گوشی های هوشمند و تبلت های این شرکت را دریافت کنند خیلی هموار و ساده نبوده است. برخی ها نتواستند IOS 10 را نصب کنند و در پایان با یک خطا مواجه می شدند که از آن ها می خواست گوشی خود را به یک کامپیوتر و یا مک بوک وصل کنند تا بتوانند سیستم عامل قبلی خود را بازیابی کنند. اما خبر خوب این است که شرکت اپل اعلام کرد که اکنون این مشکل را حل کرده است.

یک توئیت که به وسیله ی کانال تلویزیونی CNBS ارسال شده گزارش می دهد که اپل گفته است که اکنون مشکل را برطرف کرده است. در یک بیانیه این غول تکنولوژی اعلام کرد که تعداد کمی از کاربران در معرض مشکلات مربوط به ساعات اول انتشار سیستم عامل IOS 10 قرار گرفته اند. هر کسی که یک مشکل دارد و نمی تواند فرآیند بروزرسانی را کامل کند باید از طریق آیتونز این کار را انجام دهد. اگر این هم کمکی نکرد آن ها باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

“ما مشکلات کوتاهی را با فرآیند بروزرسانی نرم افزاری خود تجربه کردیم که بر روی تعداد اندکی از کاربران ما در ساعت های اولیه انتشار این بروزرسانی تاثیر گذاشت. مشکل سریعا رفع شد و ما از آن دسته از مشتریان که با این مشکل مواجه شدند عذرخواهی می کنیم. هر کسی که با این مشکل رو به رو شده است باید دستگاه خود را به آیتونز متصل کند و یا با پشتیبانی اپل تماس بگیرد.” اپل

اگر این جملات برای شما آشنا است باید به یاد بیاورید که آن ها را در ماه می زمانی که تبلت های آیپد پرو هنگام بروزرسانی به iOS 9.3.2  با پیام خطای ۵۶ مواجه می شدند شنیده اید. به صاحبان این آیپد ها گفته شده بود که تبلت خود را به آیتونز وصل کنند و یا برای کمک با پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.