زمان عرضه ی S8 با توجه به مشکلات نوت ۷ ممکن است تغییر کند - تکفارس 
زمان عرضه ی S8 با توجه به مشکلات نوت ۷ ممکن است تغییر کند - تکفارس 

زمان عرضه ی S8 با توجه به مشکلات نوت ۷ ممکن است تغییر کند

امید بصیری
۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - 20:26
زمان عرضه ی S8 با توجه به مشکلات نوت ۷ ممکن است تغییر کند - تکفارس 

طبق گزارشات ممکن است سامسونگ در برنامه ی خود مبنی بر عرضه ی گلکسی S8 در زمان مقرر سالانه به دلیل مشکلات پیش آمده برای نوت ۷ تغییراتی ایجاد کند. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید!

حدود یک هفته از درخواست سامسونگ از مشتریان خود مبنی بر پس دادن نوت ۷ برای تعویض رایگان آن به دلیل مشکلات باتری که منجر به آتش گرفتن و منفحر شدن آن می شد گذشته است. سامسونگ عرضه ی این گوشی در سطح جهانی را متوقف کرده است و به نظر تا زمانی که بتواند جایگزینی این گوشی را کامل کند همچنان شاهد ممنوع بودن فروش این گوشی خواهیم بود چرا که مشتریانی که شاید مایل باشند دستگاه های حال حاضر خود را عوض کنند باید بتوانند اولویت بندی کنند. فقط در آن صورت است که فروش ادامه خواهد داشت و این شرکت هنوز زمان مشخصی را برای آن اعلام نکرده است.

تحلیل گران بر این باور هستند که این مسئله باعث خواهد شد تا سامسونگ زمان عرضه ی گلکسی S8 در سال آینده را کمی به جلو تر بیاورد. این موضوع، احتمال منطقی و عقلانی ای است چرا که سامسونگ احتمالاً نتواند فروش بالایی را در مسئله ی نوت ۷ متحمل شود به همین خاطر شاید دست به عرضه ی زود هنگام S8 بزند. سامسونگ حدود دو هفته پس از عرضه ی رسمی نوت ۷ مجبور به پس گرفتن آن شد و هنوز هم تاریخ مشخصی برای عرضه ی دوباره ی آن در نظر ندارد. کارشناسان بر این باور هستند که عرضه ی آن در برخی بازار های کلیدی مثل ایالات متحده ممکن است تا ماه اکتبر طول بکشد.

سامسونگ باید این فرصت از دست رفته ی چند هفته ای را به نحوی جبران کند و از آنجایی که این شرکت سعی زیادی در اعتماد سازی دوباره در مشتریان و به نوعی جبران اعتماد از دست رفته ی آن ها خواهد کرد می توانیم انتظار یک هجمه ی عظیم برای تهیه ی دوباره این گوشی را شاهد باشیم. تحلیل گران باور دارند که ارائه ی یک پرچم دار جدید می تواند گام منطقی ای در برخورد با این موضوع باشد. ارائه ی زود هنگام گلکسی S8 می تواند راه حل سامسونگ برای کاهش ضرر هایش از باز پس گیری نوت ۷ باشد و سامسونگ باید هزینه ی زیادی بکند تا به مشتریان که به نوت ۷ حالا به عنوان یک وسیله نا امن نگاه میکنند تلقین کند که این وسیله امنیت کافی دارد. به همین جهت منطقی تر است تا سامسونگ بر روی عرضه ی یک نسخه جدید تر از پرچم دار بعدی خود یعنی S8 تمرکز کند تا هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش دهد.

این تمامی حدسیاتی بود که می شد درباره ی گلکسی S8 زد در حالی که این شرکت هنوز هیچ اظهار نظر رسمی ای در این باره نکرده است. سامسونگ معمولا سری S خود را در کنفرانس جهانی موبایل(MWC) در ماه فوریه عرضه می کند پس هنوز کمی زود است که در این باره حرف بزنیم. اینکه سامسونگ چقدر زود تر از نمایشگاه جهانی موبایل سال آینده می تواند این گوشی را عرضه کند چیزی است که همگان در حال حدس زدن آن هستند.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید