مشکلات سامسونگ تمامی ندارند; این بار زلزله! - تکفارس 
مشکلات سامسونگ تمامی ندارند; این بار زلزله! - تکفارس 

مشکلات سامسونگ تمامی ندارند; این بار زلزله!

امید بصیری
۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - 15:52

به نظر می رسد که تمامی بدشانسی های دنیا به یک باره بر سر سامسونگ می آیند! در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید!

اصطلاحی در هر زبانی وجود دارد که می گوید بد شانسی تنها یک بار به سراغ آدم نمی آید. حتی اگر در برخی زبان ها نامانوس به نظر برسد در حقیقت معنی ثابتی دارد اگر یک بار با بدشانسی مواجه شدید انتظار اتفاقات بد در یک بازه ی زمانی کوتاه را داشته باشید.شکسپیر یک بار گفته است: غم هیچ وقت در ظاهر یک جاسوس وارد نمی شود، بلکه در ظاهر یک گردان نظامی وارد می شود!

این دقیقا اتفاقی است که برای سامسونگ در حال رخ دادن است. پس از اینکه این شرکت کره ای مجبور شد تا محصولات خود یا به طور دقیق ۲.۵ میلیون نوت ۷ خود را به دلیل مشکل در باتری های آن ها که باعث آتش گرفتن و منفجر شدن آن ها می شد پس بگیرد حالا بد شانسی یقه ی سامسونگ را ول نمی کند!

حدود ۱۲ شرکت پس از زلزله ی ۵.۸ ریشتری که ۱۳ سپتامبر کره را لرزاند وضعیت خود را به حال تعلیق در آورده اند و در واقع به طور موقت تعطیل شده اند. سامسونگ در میان شرکت هایی است که توسط این مسئله آسیب دیده اند همانطور که خود شرکت نیز اعلام کرده است که تولیدات خود را در قسمت تولید قاب های پلاستیکی به طور موقت تعطیل کرده تا بتواند خسارت های وارد شده را جبران کند و دوباره خط تولید خود را راه بیاندازد.

خبر خوب اما این است که خط تولید این شرکت برای مدت کوتاهی متوقف شد و در واقع سامسونگ موفق شد این خطر را سریعاً رفع کرده و خط تولید خود را دوباره راه بیاندازد. این گونه اتفاقات معمولاً پس از هر حادثه ی طبیعی ای رخ می دهند و غالباً شرکت ها می توانند سریعاً ان را برطرف کرده و به فعالیت طبیعی خود ادامه دهند. البته باید اشاره کنیم که بخش هایی از شرکت سامسونگ در جی هئون و هواسونگ نیز توسط زلزله آسیب دیده اند که هنوز تا تعمیرات اساسی انجام نشود قادر به ادامه ی فعالیت خود نیستند و حتی عکس هایی نیز از این حوادث در سطح نت منتشر شد.

بنابر اعلام رسمی شرکت سامسونگ: هیچ گونه تاخیر بلند مدت در کار صنایع ما ایجاد نشد و پس از وقفه ای کوتاه این بخش ها دوباره به فعالیت خود مشغول شدند.

با این حال همین که تاخیری در عرضه ی مجدد گلکسی نوت ۷ به وجود نمی اید باید خدا را شکر کرد! باید ببینیم سریال بدبیاری های سامسونگ ادامه خواهد داشت یا نه. بیاید امیدوار باشیم که پاسخ این سوال منفی باشد!

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید