گوگل برای هک کردن گوشی های نکسوس ۳۵۰هزار دلار جایزه می دهد - تکفارس 
گوگل برای هک کردن گوشی های نکسوس ۳۵۰هزار دلار جایزه می دهد - تکفارس 

گوگل برای هک کردن گوشی های نکسوس ۳۵۰هزار دلار جایزه می دهد

علی سیف الهی
۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - 13:19
گوگل برای هک کردن گوشی های نکسوس ۳۵۰هزار دلار جایزه می دهد - تکفارس 

گوگل برنامه های زیادی برای گوشی های نکسوس خود دارد و برای همین برای مسابقه ی Project Zero Prize خود جایزه ای بسیار بالا را تعیین کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این شرکت به تازگی اعلام کرده است که برای مسابقه ی Project Zero Prize خود جایزه ای ۳۵۰ هزار دلاری را تعیین کرده است. برای دریافت این جایزه، افراد می بایست یک از گوشی های نسکوس ۶ پی و نکسوس ۵ ایکس را هک کنند. شما باید این کار را تنها با گوشی هایی که دارای شماره موبایل ئ آدرس ایمیل هستند انجام دهید. به علاوه حفره ی امنیتی که شما در این گوشی ها پیدا می کنید باید به صورتی باشند که تنها با باز کردن پیامک و یا ایمیل مخرب وارد این دو گوشی شوند. گوگل گفته است که امیدوار است تا از طریق این مسابقه، حفره های امنیتی بیشتری در این دو گوشی شناسایی شود. این مسابقه علاوه بر این که یک مسابقه ی عیب یابی بزرگ است، از ورودی های فرد هکر استفاده می کند تا بفهمد که حفره شی امنیتی به وجود آمده چگونه کار می کند و اطلاعاتی را برای محافظت دستگاه از حفره های امنیتی مشابه جمع آوری خواهد کرد تا دیگر این چنین باگ هایی دیده نشوند.

اگر فردی قصد شرکت در این رقابت را داشته باشد باید در سایت مخصوص این مسابقه ثبت نام کند. و اولین نفری که بتواند باگ بزرگ را پیدا کند جایزه را از آن خود خواهد کرد. جایزه ی فردی که بتواند چندین بار پیاپی باگ های مختلفی را پیدا کند متفاوت خواهد بود. برای بار اول این فرد خواهد توانست ۲۰۰ هزار دلار، بار دوم ۱۰۰ هزار دلارل و بار سوم ۵۰ هزار دلار به دست آورد که اصلا رقم پایینی به حساب نمی آید.

نظر شما درباره ی این رقابت باگ یابی گوگل چیست؟ آیا امنیت سیستم عامل اندروید را بسیار خوب ارزیابی می کنید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید