hTC دو گوشی جدید در تاریخ ۲۰ سپتامبر معرفی می کند - تکفارس 
hTC دو گوشی جدید در تاریخ ۲۰ سپتامبر معرفی می کند - تکفارس 

hTC دو گوشی جدید در تاریخ ۲۰ سپتامبر معرفی می کند

امید بصیری
۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - 16:07
hTC دو گوشی جدید در تاریخ ۲۰ سپتامبر معرفی می کند - تکفارس 

اچ تی سی قصد دارد تا در تاریخ ۲۰ سپتامبر دو گوشی Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle را معرفی کند. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

اچ تی سی اوایل این هفته کلیپی از یک گوشی معرفی نشده را پخش کرد اما این شرکت تایوانی هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی را لو نداد جز اینکه این گوشی در تاریخ ۲۰ سپتامبر رونمایی خواهد شد. گزارش های قبلی حاکی از آن بودند که اچ تی سی در نظر دارد تا حداقل دو گوشی اندرویدی را در این ماه عرضه کند Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle. اگر شما هنوز هم شک دارید که این دو گوشی در این تاریخ عرضه خواهند شد به این گزارش جدید که مهر تاییدی بر این ادعا میزند نیز توجه کنید!

بر اساس گزارش Economic Daily News  اچ تی سی قصد دارد حداقل دو گوشی تلفن همراه در کنفرانس آینده ی خود در تاریخ ۲۰ سپتامبر معرفی کند. این دو گوشی جدید عضوی از خانواده ی اچ تی سی Desire خواهند بود Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle. یکی از محصولات بازار میان رده و دیگری بازار گوشی ای بالارده را هدف خواهد گرفت.

از آنجایی که در گزارش های قبلی تعدادی از اصلی ترین مشخصات این گوشی ها لو رفتند این ها چیزهایی هستند که می توانید در تاریخ ۲۰ سپتامبر منتظرشان باشید.

اول از همه اچ تی سی Desire 10 Pro با پردازنده ی قدرمتند اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه خواهد شد. همچنین در این ابرگوشی هوشمند از چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز استفاده خواهد شد. این گوشی هوشمند همچنین از صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰(Quad HD) بهره خواهد برد. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیز در این گوشی استفاده خواهد شد.

در سوی دیگر اما اچ تی سی Desire 10 Lifestyle  را  با نمایشگر بزرگ تر ۵.۵ اینچی با رزلوشون ۱۲۸۰*۷۲۰(HD) خواهد داشت. در این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون ۴۰۰ با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی استفاده خواهد شد. همچنین باید این نکته را نیز اضافه کنیم که هر دوی این گوشی ها اولین نسخه از سری Desire خواهند بود که از سنسور اثر انگشت نیز بهره می برند. هنوز هیچ خبر موثقی از قیمت و تاریخ عرضه ی احتملی این گوشی ها منتشر نشده است.

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید