سامسونگ گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ در این ماه معرفی میشود - تکفارس 
سامسونگ گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ در این ماه معرفی میشود - تکفارس 

سامسونگ گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ در این ماه معرفی میشود

امید بصیری
۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - 17:46
سامسونگ گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ در این ماه معرفی میشود - تکفارس 

سامسونگ گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ که به تازگی تاییدیه ی Wi fi خود را دریافت کرده است احتمالا در این ماه معرفی می شود.در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید!

اطلاعات کمی از نسخه ی جدید تر گوشی گلکسی گرند پرایم سامسونگ می دانیم اما درباره ی یک چیز مطمئنیم و آن هم اینکه این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. حدود یک ماه پیش بود که برای اولین بار خبرهایی درباره ی گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ شنیدیم. این گوشی حتی چند هفته پیش نیز در بنچ مارک GFXbench مشاهده شده بود و به همین دلیل حالا که خبرهایی از تاییدیه های این گوشی به گوش می رسد نباید متعجب شویم.

گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ اخیراً تاییدیه ی وای فای خود را دریافت کرده است. این گوشی با شماره مدل SM-G532F شناخته می شود برای همین هنوز مطمئن نیستیم که وقتی این گوشی به صورت رسمی معرفی شد سامسونگ چه اسمی را برای نام گذاری آن برخواهد گزید. از آنجایی که تاییدیه ی وای فای هیچ چیزی درباره ی این گوشی جز اینکه گوشی از سیستم عامل اندروید استفاده می کند را مشخص نمی کند همچنان باید بر روی حدسی های گذشته ی خود تکه کنیم. در گزاراشات قبلی برخی از مشخصات این گوشی لو رفته و اعلام شده بودند.

14

در حقیقت تنها میدانیم که پردازنده ی ۴ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی به همراه ۱.۵ گیگابایت رم از مشخصات اصلی این گوشی هستند.بقیه ی مشخصات این گوشی همچنان مخفی هستند.

همچنین باید بگوییم که گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ بدون هیچ شک و شبهه ای با نسخه ی ۶.۰.۱ مارشمالو سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به مشخصات گوشی ما شک داریم که سامسونگ بخواهد اندروید نوقا را بر روی این گوشی عرضه کند بنابراین باید این مسئله را در نظر بگیرید اگر قصد تهیه ی این گوشی را دارید.

همچنین نکته ی دیگری که می توان از این تاییدیه فهمید این است که سامسونگ دو نسخه از این گوشی عرضه خواهد کرد. یک نسخه ی معمولی و یک نسخه با دو سیم کارت. دسترسی به این گوشی ها در مناطق مختلف عرضه تفاوت خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد یکی از گوشی های محبوب خود را بار دیگر به روز رسانی کند و باید تا چند هفته ی آینده ی منتظر این اتفاق باشیم. این گوشی یکی از محصولات رده ی متوسط سامسونگ است برای همین نباید انتظار هیاهوی آنچنانی و یا لو رفتن اطلاعات خیلی زیادی از آن به هنگام عرضه باشیم.

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید