کالبد شکافی گوشی آیفون ۷ پلاس - تکفارس 
کالبد شکافی گوشی آیفون ۷ پلاس - تکفارس 

کالبد شکافی گوشی آیفون ۷ پلاس

سعید مزارعی
۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - 15:03
کالبد شکافی گوشی آیفون ۷ پلاس - تکفارس 

شما از امروز می توانید گوشی های جدید ساخت شرکت اپل یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را خریداری کنید، اما اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که قبل از خرید هر گجت و یا محصولی باید جزئیات دقیق آن را بدانید، احتمالا بخواهید نگاهی به داخل این گوشی ها بیندازید. در ادامه با تکفارس همراه باشید:

چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد و این گوشی ها اخیرا به دست گروه iFixit افتاده است تا با کالبد شکافی دقیق این گوشی ها ما را از جزئیات این گوشی آگاه کند و تمامی قطعات هیجان انگیزی را که با هم این گوشی را تشکیل می دهند را بررسی می کنند.

کالبد شکافی گوشی  آیفون ۷ پلاس همچنین رازهایی را که شرکت اپل مخفی کرده است را بر ملا می کند. از جمله ی این رازها می توان به اندازه ی ظرفیت باتری و مقدار حافظه ی رم به کار رفته برای این گوشی اشاره کرد. این ها جزئیاتی هستند که شرکت اپل سخنی از آن ها به میان نیاورد اما همچنان برای بسیاری از کاربران مهم هستند.

اجازه دهید به ترتیب به همه ی این سوال ها پاسخ دهیم: باتری به کار رفته در آیفون بزرگتر یک باتری ۳.۸۲ ولتی و ۱۱.۱ وات بر ساعتی است که به صورت واضح تر اگر بخواهیم بگوییم اپل از یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گوشی آیفون ۷ پلاس استفاده کرده است که از باتری ۲۷۵۰ میلی آمپر شاعتی اشتفاده شده در گوشی آیفون ۶s پلاس بزرگتر است اما هنوز هم از باتری ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی استفاده شده در آیفون ۶ پلاس کوچک تر است ( که آن گوشی دارای جک هدفون بود اما از انجنین تپتیک در آن گوشی خبری نبود ).

دومین افشاگری سایت iFixit که به وسیله ی کالبد شکافی گوشی های آیفون ۷ پلاس بدست آمد در مورد حافظه ی رم این گوشی است: حالا بالاخره تایید شد که گوشی آیفون ۷ پلاس از یک رم ۳ گیگابایتی از نوع LODDR4 بهره می برد. برخی پیش بینی می کردند که این مقدار اضافه حافظه ی رم برای دوربین استفاده می شود که هر زمان شما با این گوشی عکس می گیرید به صورت هوشمند تصاویر گرفته شده به وسیله ی هر دو دوربین را برای یک ترکیب تصویری بهتر با هم مخلوط می کند اما باید بگوییم این تنها یک حدس است که دست به دست می چرخد.

سایر قطعات این گوشی و اطلاعات دیگر را می توانید به طور کامل از این لینک مشاهده کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید