کالبدشکافی ساعت هوشمند اپل واچ سری ۲ - تکفارس 
کالبدشکافی ساعت هوشمند اپل واچ سری ۲ - تکفارس 

کالبدشکافی ساعت هوشمند اپل واچ سری ۲

سعید مزارعی
۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - 16:06
کالبدشکافی ساعت هوشمند اپل واچ سری ۲ - تکفارس 

جدا از گوشی های جدید آیفون، ما نباید از این نکته که اپل دومین نسل از ” شخصی ترین ” دستگاه خود را به نام اپل واچ سری ۲ را نیز رونمایی کرده است، غافل شویم. هرچند که این ساعت جدید از بیرون کاملا شبیه نسل پیشین است، اما از داخل تا حد زیادی با نسل گذشته خود تفاوت دارد. اول از همه، این ساعت جدید دارای یک چیپ ۲ هسته ای جدید است که بر اساس گزارشات ۵۰ درصد از چیپ به کار رفته در ساعت نسل پیشین شرکت اپل سریع تر است، پیشرفت مشابهی را نیز همچنین در بخش گرافیک این ساعت شاهد هستیم. ساعت اپل واچ سری ۲ دارای صفحه نمایش روشن تری است و اکنون این ساعت دارای GPS نیز می باشد و در آخر، از جمله مهمترین و بزرگترین تغییرات این ساعت قابلیت ضد آب بودن آن است.

” ایست، خواندن مشخصات و ویژگی ها بسیار هیجان انگیز است” Ditto.

خوشبختانه برای همه ی کسانی که نگاه کردن به لیست مشخصات برای آن ها خواب آور است، کارشناسان iFixit اینجا برای کمک به ما حضور دارند تا با کالبدشکافی این ساعت، فرصت نگاه کردن به داخل آن را به ما بدهند. یکی از هیجان انگیزترین بخش های سخت افزار این ساعت هوشمند که مشاهده کردیم باتری ۲۷۳ میلی آمپر ساعتی آن بود که با چسب هایی که قبل از آن برای نگه داشتن صفحه نمایش آیپدها به کار می رفت در جای خود محکم شده است و همچنین بلندگو های جذاب که توانایی خارج کردن آب از خود را برای ضد آبی گوشی دارند که یکی از کارهای لازم و ضروری برای ضد آب شدن این ساعت ها بوده است. به طور طبیعی انواع واشر ها نیز در داخل این ساعت برای محافظت در برابر آب تعبیه شده است.

استفاده از چسب های od باعث شده است کارشناسان وبسایت iFixit معتقد باشند که تعمیر نسل دوم ساعت های هوشمند اپل کار آسانی باشد. مانند همیشه این وبسایت نمره ای به قابلیت تعمیر پذیری این ساعت هوشمند نداده است اما مطمئنا این ساعت در این زمینه امتیاز بسیار بالایی کسب می کند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.