مسنجر فیسبوک قابلیت پنهان چت عمومی را دارد - تکفارس 
مسنجر فیسبوک قابلیت پنهان چت عمومی را دارد - تکفارس 

مسنجر فیسبوک قابلیت پنهان چت عمومی را دارد

علی سیف الهی
۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - 16:29
مسنجر فیسبوک قابلیت پنهان چت عمومی را دارد - تکفارس 

شاید دوباره برنامه ی محبوب اما کم عمر چت روم های فیسبوک، رنگ زندگی به خود بگیرد و جانی دوباره پیدا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

بنا به اعلام سایت TechCrunch برنامه ی مسنجر فیسبوک یک قابلیت پنهان و ارائه نشده دارد که Rooms نام دارد و به کاربران اجازه می دهد تا گروه های چت عمومی و قابل به اشتراک گذاری را به وجود آورند.

پس از کمی کند و کاو، TechCrunch توانست چندین نمونه از کد هایی را در داخل برنامه ی مسنجر بیابد که شامل یک لوگو و توضیح ابتدایی می شدند. “اتاق ها برای بحث های عمومی درباره ی موضوعات و علایق مختلف هستند. هر اتاق دارای لینک مخصوص خود است که می تواند با هر فردی که از برنامه ی مسنجر استفاده می کند به اشتراک گذاشته شود و او نیز وارد بحث شود.” برخی از خوانندگان سایت TechCrunch قادر بودند تا با دوستان خود چت روم هایی را بسازند و صفحه ی ادمین نیز دارای قابلیت هایی بود که در گروه های عادی مسنجر وجود نداشتند. برای این بخش فیسبوک بیانیه ای را منتشر ساخته است که در آن اعلام کرده است که: “ما هر از چندی برخی آزمایشات کوچک را انجام می دهیم، چیزی برای به اشتراک گذاری وجود ندارد.”

برنامه ی Room که قبلا وجود داشت بسیار خوب بود و به کاربران اجازه می داد تا به صورت ناشناس وارد بحث ها شوند و یا به جای نام اصلی خود از القاب و نام های بدلی استفاده کنند. در حالی که قابلیت چت روم ها برای برنامه ی مسنجر به صورت کامل عرضه نشده است اما امید می رود تا در آینده این اتفاق رخ دهد و این قابلیت به صورت رسمی برای برنامه عرضه شود.

نظر شما درباره ی این قابلیت برنامه ی مسنجر چیست؟ آیا شما هم علاقه ای به اضافه شدن این قابلیت دارید؟
منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.