قهرمان های بیشتری در طول چند سال آینده به بازی League of Legends اضافه خواهند شد - تکفارس 
قهرمان های بیشتری در طول چند سال آینده به بازی League of Legends اضافه خواهند شد - تکفارس 

قهرمان های بیشتری در طول چند سال آینده به بازی League of Legends اضافه خواهند شد

علی سیف الهی
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - 09:27
قهرمان های بیشتری در طول چند سال آینده به بازی League of Legends اضافه خواهند شد - تکفارس 

حدود ۱۰ سال از عرضه ی بازی League of Legends می گذرد و هنوز هم این بازی محبوبیت بالای خود را حفظ کرده است. استدیوی سازنده ی این بازی این هفته اعلام کرده است که این بازی نزدیک به  ۱۰۳ میلیون بازیکن فعال دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این رقم در مقایسه با تعداد ۶۷ میلیون بازیکن در سال گذشته ی میلادی، پیشرفت بزرگی محسوب می شود. در مقایسه با بازی های بزرگی همچون Dota 2 که در ماه گذشته نزدیک به ۱۳٫۵ میلیون بازیکن فعال داشته و یا بازی جدید Overwatch که ۱۵ میلیون بازیکن فعال دارد، بازی League of Legends تعداد بازیکن آنلاین بیشتری را به خود جذب کرده است. همین محبوبیت بالای بازی باعث می شود تا این بازی بتواند رقابت های eSports را عمومیت بخشیده و با همکاری دانشگاه ها نسل بعدی رقابت های کامپیوتری را آغاز کند.

خود بازی نیز البته بسیار عظیم و بزرگ است. ۱۳۲ قهرمان در بازی League of Legends وجود دارد که هر کدام دارای توانایی ها، شخصیت، داستان، صداپیشگی و سنت های متفاوتی هستند و استدیوی سازنده ی این بازی یعنی Riot نیز در حال اضافه کردن تعداد بیشتری قهرمان به بازی است. این استدیو به تازگی تیزری از قهرمان جدید این بازی منتشر کرده است تا تعداد کلی قهرمانان را به عدد ۱۳۳ برساند.

طراح ارشد بازی آقای Greg Street در مصاحبه با سایت Engadget گفته است که تعداد قهرمانان بازی برای مدت زمانی طولانی به افزوده شدن ادامه خواهد داد. او گفته است که: “نیاز نیست که ما درباره ی تعداد زیاد قهرمان های بازی نگران باشیم. اگر شما از من بپرسید که آیا تعداد مشخصی برای قهرمانان بازی وجود دارد، من تائید خواهم کرد که البته که تعداد مشخصی وجود دارد، اما این رقم بسیار بزرگ است و ما در طول چند سال آینده به این رقم نخواهیم رسید. در چند سال آینده اضافه شدن قهرمانان جدید یکی از مهیج ترین لحظات برای بازیکنان بازی League of Legends خواهد بود. من متنفرم که این هیجان را از دست بدهم.”

آقای Street افزود که: “در طول دو سال گذشته، استدیوی Riot بازه ی زمانی معرفی قهرمانان جدید را افزایش داد. اما این کار تلاشی برای محدود کردن تعداد قهرمانان نیست، بلکه این مار برای این است که کیفیت هر شخصیت قابل بازی افزایش یافته و بازی لذت بخش تر شود.”

او همچنین گفت که: “من نمی توانم تصور کنم که ما بازی را بدون آپدیت نمودن رها کنیم. ما در هر زمانی آپدیت هایی را برای بازی منتشر می کنیم، و این آپدیت ها شامل ظاهر، صدا و داستان جدید برای قهرمانان قدیمی است.”

آقای Street از نالیدن درباره ی محبوبیت بسیار زیاد بازی League of Legends ترسی ندارد. هر طور که باشد آرزوی هر طراح بازی است که بازی ساخت خودش میلیون ها بازیکن داشته باشد. اما این تعداد بازیکن بالا نیز سختی های مخصوص خودش را نیز دارد.

استدیوی Riot در سراسر دنیا دارای دفتر های خودش است و آقای Street نیز به کارمندان این استدیو ایمان دارد تا بتوانند با توجه به جو محلی، انگیزه های به خصوصی پیدا کنند. علاوه بر این، استدیوی Riot به صورت منظم از بازیکنان می خواهد تا آنچه را که به بازی اضافه شده و یا مشکلی بر طرف شده را ارزیابی کنند. بالاخره همه ی این کار ها برای ایجاد تعادل در بازی است.

آقای Street گفت که: “به عنوان یک توسعه دهنده، فهمیدن ترس این که تغییرات اعمال شده توسط شما ممکن است لذت تجربه  بازیکنی را حراب کند، بسیار راحت است. اما در عوض این نوع بازیکنان انتظارات بالایی دارند، بنابراین آن ها قبول نخواهند کرد که شما مشکلات بازی را بر طرف کنید. شما باید دارای تفکرات بسیار بالایی باشید و تاثیرات تغییراتی را که به وجود می آورید پیش بینی کنید، اما به ساخت آن ها ادامه دهید.”

نظر شما دربار ی این بازی چیست؟ آیا شما هم یکی از ۱۰۶ میلیون بازیکن این بازی هستید؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • محمد امین گفت:

    شاید من در حدی نباشم که بخوام ایراد بگیرم ولی قشنگ تر نمیشد این جمله(بازی League of Legends تعداد بازیکن بسیار بالایی نسبت به این بازی های بزرگ دارد) رو بکوبین از اول بنویسین؟(به نظر من میشد جمله رو زیبا ترش کرد)
    یه نکته دیگه هم اینه که نگفتین حدود چند سال از عرضه‌ بازی می‌گذره(خط اول)