گلکسی A8 2016 در بنچمارک آنتوتو دیده شد - تکفارس 
گلکسی A8 2016 در بنچمارک آنتوتو دیده شد - تکفارس 

گلکسی A8 2016 در بنچمارک آنتوتو دیده شد

امید بصیری
۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - 17:03
گلکسی A8 2016 در بنچمارک آنتوتو دیده شد - تکفارس 

دیروز بود که خبری درباره ی گوشی گلکسی A8 2016 منتشر کردیم. حال امروز این گوشی در بنچمارک آنتوتو دیده شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

اولین نتایج بنچمارک های گوشی در راه عرضه ی گلکسی A8 2016 ماه گذشته لو رفتند و از آن موقع تا به الان شاهد خبرهایی مبنی در دریافت تاییدیه ی بلوتوث و همچنین دریافت تاییدیه ی FCC بوده ایم. این بدان معنی است که تنها مسئله در سر راه معرفی شدن این گوشی زمان است. مشخصات این گوشی تا به امروز لو رفته اند اما شاید جالب باشد که بدانیم امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی در بنچمارک انتوتو با ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی دیده شده است.

گزارش های قبلی خبر از این می دادند که این گوشی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Full HD 1920*1080 به همراه پردازنده ی اگزینوس شرکت سامسونگ با ۲.۱ گیگاهرتز فرکانس کاری کار خواهد کرد. همچنین این گوشی از ۳ گیگابایت حافظه ی رم نیز بهره خواهد برد. حال بنچمارک آنتوتو مشخص کرده است که شاید این گوشی در ظرفیت های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی نیز عرضه شود. همچنین به احتمال زیاد این گوشی از درگاه کارت حافظه ی خارجی نیز پشتیبانی خواهد کرد تا بتوان ظرفیت ان را افزایش داد. همچنین این گوشی از دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس برداری سلفی استفاده خواهند شد. اگر تمایل دارید بدانید ظاهر این گوشی چه شکلی است می توانید از تصاویر لو رفته ی این گوشی که اخیراً منتشر شدند بازدید کنید. از آن جایی که حدود یک سال از انتشار و عرضه ی نسخه ی  قبلی این گوشی می گذرد به احتمال زیاد سامسونگ در آینده ای نزدیک این گوشی را معرفی و روانه ی بازار خواهد کرد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید