گالری تصاویر دوربین آیفون ۷ - تکفارس 
گالری تصاویر دوربین آیفون ۷ - تکفارس 

گالری تصاویر دوربین آیفون ۷

سعید مزارعی
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - 15:36
گالری تصاویر دوربین آیفون ۷ - تکفارس 

اپل به طرفدران گوشی های آیفون دلایل بسیاری داده است تا امسال هم گوشی های جدید این شرکت یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را خریداری کنند. از جمله ی این دلایل می توان به پردازنده ی بسیار سریع، قابلیت ضد آبی، روشنایی بیشتر صفحه نمایش، اسپیکرهای استریو و … اشاره کرد. یکی از مهمترین و برجسته ترین تغییرات گوشی های آیفون ۷ بهبود سخت افزار مربوط به دوربین آن است . این تغییرات در آیفون ۷ پلاس مشهود تر است به طوری که شرکت اپل از یک دوربین دوگانه با ویژگی های بسیار جالبی در این گوشی استفاده کرده است. ما بیشتر از این نمی توانیم صبر کنیم تا عملکرد این دوربین ها را حتی در آیفون کوچکتر ببینیم ، بنابراین بیشتر از این زمان را هدر نمی دهیم و نمونه هایی از تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی ها را به شما نشان می دهیم.

مدت ها است که گوشی های آیفون به این معروف هستند که دوربین های همه کاره ای دارند و این کار باعث شده است تا بتوان با این دوربین ها تصاویر بسیار جذاب و ویدئوهای بی نقصی تهیه کرد. حالا هم به نظر نمی رسد این روند با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهبود یافته ی آیفون ۷ متوقف شود.

این دوربین جدید با دقتی معادل ۱۲ مگاپیکسل دقیقا مشابه دوربین گوشی آیفون ۶s است با این تفاوت که پیشرفت هایی از جمله تغییر اندازه ی دیافراگم دوربین به f/1.8 که باعث می شود تا این دوربین نور بیشتری را جذب کند و در شرایط نوری ضعیف تصاویر بسیار بهتری به نسبت آیفون ۶s ثبت کند را داشته است. ما همچنین شاهد هستیم که زوم اپتیکال که پیش از این به صورت اختصاصی تنها در اختیار دوربین آیفون ۶s پلاس بود اکنون به دوربین این گوشی نیز آورده شده است.

دوربین ۶ عنصره ی جدید به همراه فلش LED 4 تایی باعث شده است تا دوربین این گوشی در شرایط نوری ضعیف هم عکس های خوبی بگیرد.

همه ی این پیشرفت ها و بهبودها لیاقت یک نگاه عمیق از طرف کاربر را دارند و به همین خاطر ما در این جا تصاویر گرفته شده بوسیله ی گوشی آیفون ۷ را برای شما گردآوری کرده ایم. شما می توانید در چند روز آینده خودتان این دوربین ها را تست کنید اما اول بهتر است به این چند تصویر گرفته شده نگاه کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید