۱۴ تصویر پس زمینه که بسیار مناسب رنگ مشکی براق آیفون ۷ هستند - تکفارس 
۱۴ تصویر پس زمینه که بسیار مناسب رنگ مشکی براق آیفون ۷ هستند - تکفارس 

۱۴ تصویر پس زمینه که بسیار مناسب رنگ مشکی براق آیفون ۷ هستند

سعید مزارعی
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - 17:25
۱۴ تصویر پس زمینه که بسیار مناسب رنگ مشکی براق آیفون ۷ هستند - تکفارس 

گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به صورت رسمی عرضه شدند و بالاخره انتظارات به پایان رسید. به طور معمول با نگاه به مدل های جدید متعجب می شویم—طراحی زیبا از بالا تا پایین، جلو و عقب و همه ی اطراف آن با دقتی بی نقص به جزئیات—کمتر از این هم از اپل انتظار نمی رفت. با همه ی این ها یک ستاره ی جدید از آیفون طلوع کرده است که زیبا و درخشان است و گزارش ها از فروش بالای آن خبر می دهند.

در مورد آیفون ۷ با رنگ مشکی براق حرف می زنیم—یک رنگ سیاهی که از رنگ سیاه همه ی دستگاه ها سیاه تر است که با آلمینیوم با کیفیت صیقل داده شده است و اپل توجه بسیاری به طراحی و ساخت این رنگ کرده است. به منظور دستیابی به این سطح از براقی و یکنواختی و پیوستگی بین مواد، بدنه ی  گوشی با استفاده از روش های متعدد و پیچیده برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت بالای محصول نهایی تولید شد. اپل تلاش بسیاری کرد تا محصولی را تولید کند که اساسا از هر دستگاه دیگری سیاه تر است. اما در مورد جلوی این گوشی چه؟ بله از شیشه ی یکسان ساخته شده است و درست است زیبا به نظر می رسد، اما بزرگترین تغییر در جلوی این گوشی یعنی صفحه نمایش آن چیست؟ چگونه می خواهید جلوی این گوشی را طوری تنظیم کنید تا بازتاب دهنده ی زیبایی پشت آن باشد؟ چگونه می خواهید کاری کنید که حس مشابه مربوط به ماده و رنگ این گوشی به صفحه نمایش مجازی آن نیز منتقل شود؟ پاسخ این سوال ها ساده است. شما انتخاب می کنید تا از تصاویر پس زمینه ای که مخصوص گوشی شما ساخته شده است استفاده کنید که در آن طراحی آن ها و همه ی مشخصات و پیچیدگی های این گوشی لحاظ شده است. همانگونه که می دانید پیدا کردن تصاویر پس زمینه مخصوص گوشی خود کار نسبتا دشواری است، بنابراین ما آخرین تصاویر پس زمینه که به طور اختصاصی برای گوشی آیفون ۷ با رنگ مشکی براق شما ساخته شده است را برایتان گرد آوری کرده ایم. البته لازم است این نکته را نیز ذکر کنیم که این تصاویر برای آیفون های با رنگ مشکی مات هم می توانند مناسب باشند، پس از آن ها لذت ببرید.

همه چیز از صیقل چرخشی که کاستی ها را از بین می برد و نتیجه را به یک سطح صاف مانند آینه تبدیل می کند  شروع شد. سپس ضمیمه وارد یک فرآیند آندیزه کردن می شود که باعث ایجاد یک لایه ی محافظتی اکسیدی می شود. این رویه شامل غوطه ور کردن مکان ها در یک محلول الکتریکی است که باعث افزایش مقاومت ماده در برابر زنگ زدگی می شود و اجازه ی رنگ کردن را می دهد.

یک رنگ جزئی است که سپس از طریق یک اثر مویرگی جذب می شود در حالی که در واقع در حال تبدیل شدن به بخشی از سطح خود است. در آخر هم یک حمام از ذرات یون مغناطیسی برای برق انداختن لایه ی آنیدیزه شده استفاده می شود.

همانگونه که احتمالا تاکنون نیز حدس زده اید این تصاویر پس زمینه به صورت شانسی انتخاب نشده اند( ما کارها را اینگونه انجام نمی دهیم ) اما در عوض ما آن ها را از روی ویدئوی تبلیغاتی رنگ مشکی براق آیفون ۷ که فرآیند های بالا را به تصویر می کشید برداشته ایم. ما خودمان را به آن ها محدود نمی کنیم بنابراین ما تصاویر بسیار زیبای دیگری نیز را برای مدل جدید آیفون جدید جمع آوری کرده ایم. آیا تاکنون تبلیغات آیفون ۷ را دیده اید؟ اگر دیده اید حتما تصویر آن گوزن مرموز را به خاطر دارید ( یکی از تصاویر بسیار قوی در تبلیغات ) ما فکر می کنیم که بسیار زیبا است ، بنابراین تصمیم گرفتیم که از آن در این تصاویر پس زمینه استفاده کنیم.

هنوز تمام نشده است. اینجا تصاویر بیشتری داریم که برای هر دو رنگ مشکی مات و براق آیفون ۷ مناسب است. این تصاویر تم هایی از فضا و ستارگان است که به زیبایی آن ها را به تصویر کشیده اند. از آن ها لذت ببرید.

 

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.