آیفون های ۷ و ۷ پلاس اکنون هم به صورت فیزیکی و هم آنلاین موجود هستند - تکفارس 
آیفون های ۷ و ۷ پلاس اکنون هم به صورت فیزیکی و هم آنلاین موجود هستند - تکفارس 

آیفون های ۷ و ۷ پلاس اکنون هم به صورت فیزیکی و هم آنلاین موجود هستند

سعید مزارعی
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - 17:52
آیفون های ۷ و ۷ پلاس اکنون هم به صورت فیزیکی و هم آنلاین موجود هستند - تکفارس 

برای بسیاری از مشتریان، دیروز روزی بود که انتظار آن را می کشیدند. دیروز ۱۶ سپتامبر بود که به این معنی است که گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هم اکنون در بسیاری از فروشگاه ها و به صورت آنلاین قابل خریداری است. هر دو مدل اکنون در حال حمل هستند که این بدین معنی است که این گوشی های زیبا و دوست داشتنی در یک جعبه آماده ی تحویل دادن درب منزل مشتریان در بسیاری از نقاط دنیا هستند.

هر دو مدل به یک چیپ قدرتمند و بسیار سریع A10 Fusion مجهز شده اند و جک ۳.۵ میلی متری صدا دیگر در این گوشی ها وجود ندارد: هدفون های EarPod که در جعبه ی این گوشی ها قرار دارند با درگاه لایتنینگ به گوشی وصل می شوند. هر دو مدل هم دارای اسپیکرهای استریو هستند که صدایی معادل دو برابر گوشی های  آیفون ۶s تولید می کنند و افزایش ظرفیت باتری که باغث افزایش طول عمر دو ساعتی این گوشی ها می شود و یک دکمه ی خانه ی جدید که مجهز به تاچ ۳ بعدی شده است.

ما همچنین باید این نکته را ذکر کنیم که هر دو مدل دارای گواهینامه ی IP67 هستند که باعث می شود این گوشی ها تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب سالم بمانند و همچنین این گوشی ها با سه ظرفیت ۳۲، ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شوند. رنگ های جدیدی نیز برای این گوشی ها در نظر گرفته شده است. دو رنگ مشکی مات و براق از رنگ های جدید هستند که دومی بسیار پرطرفدار است. دوربین عقب گوشی آیفون ۷ با IOS  لذت بخش تر شده است و دوربین دوگانه ی به کار رفته در گوشی آیفون ۷ پلاس به کاربران اجازه می دهد تا ۲ برابر به صورت اپتیکال و ۱۰ برابر به صورت دیجیتال زوم کنند. حافظه ی رم به کار رفته در آیفون ۷ پلاس نیز یک جهش ۵۰ درصدی داشته و به ۳ گیگابایت افزایش یافته است.

اگر شما برای خرید این گوشی ها در آخر هفته برنامه ریزی کرده اید دقت داشته باشید که بیشتر مدل های این گوشی ها کاملا به فروش رسیده است و فعلا ناموجود هستند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.