تاریخ عرضه ی مجدد نوت ۷ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه ی مجدد نوت ۷ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه ی مجدد نوت ۷ مشخص شد

امید بصیری
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - 20:37
تاریخ عرضه ی مجدد نوت ۷ مشخص شد - تکفارس 

سامسونگ رسما تاریخ عرضه ی نوت ۷ را در ۲۱ سپتامبر اعلام کرده است. البته این تاریخ برای گوشی های عرضه شده در ایالات متحده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ و کمیته ی تامین امنیت محصولات ایالات متحده آمریکا(CPSC) به تازگی دستور رسمی مبنی بر جمع آوری تمامی نوت های ۷ از سطح بازار را پس از اینکه حدود ۹۰ مورn انفجار از این گوشی ثبت شد دادند. مشتریان می توانند از دو گزینه ی موجود یعنی بازگشت مبلغ و یا تعویض با یکی از گوشی های S7 و یا S7 Edge یکی را انتخاب کنند. حال سامسونگ اعلام کرده است که تا چه زمانی مشتریان باید منتظر باشند تا به نوت های ۷ خود برسند.

حتی قبل از این اعلامیه ی رسمی با کمیته ی تامین امنیت محصولات الکترونیکی ایالات متحده سامسونگ داوطلبانه اعلام کرده بود که تمامی گلکسی نوت های که از تاریخ ۱۹ اگوست توسط نمایندگی های این شرکت فروخته شده باشند را رایگان تعویض خواهد کرد. این شرکت همچنین از مشتریان مصرانه درخواست کرده تا گوشی های خود را خاموش کنند و در طرح جایگزینی این گوشی هوشمند شرکت کنند. این شرکت امروز اعلام کرده که می تواند تا تاریخ ۲۱ سپتامبر گلکسی نوت های ۷ را بدون باتری معیوب در اختیار مشتریان قرار دهد.

به این صفحه در سایت رسمی سامسونگ سر بزنید تا بتوانید تمامی گزینه های خود به عنوان یک دارنده ی نوت ۷ را مشاهده کنید. به عنوان یک دارنده ی گلکسی نوت ۷ شما می توانید این گوشی را با یک مدل جدید تر تعویض کنید یا گلکسی S7 و S7 Edge را به جای آن دریافت کنید و آخرین گزینه نیز بازپرداخت کامل مبلغ پرداخت شده برای این گوشی است.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید