جعبه گشایی آیفون ۷ - تکفارس 
جعبه گشایی آیفون ۷ - تکفارس 

جعبه گشایی آیفون ۷

سعید مزارعی
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - 18:20
جعبه گشایی آیفون ۷ - تکفارس 

به نظر می رسد در مورد گوشی های آیفون جدید شرکت اپل بحث هایی زیادی مطرح می شود. آیا خذف جک ۳.۵ میلی متری صدای قدیمی حرکت بدی بود؟ آیا کاربران برای دکمه های خانه ی قابل کلیک قدیمی دلتنگ می شوند؟ با این اوصاف خریداران برای سخت افزار جدید هجوم بردند و با اینکه پیش فروش این گوشی ها مدت زمان زیادی نیست که شروع شده بود برخی از مدل های این گوشی ها به اتمام رسیدند.

اما اگر شما موفق شده اید که گوشی آیفون ۷ پیش خریداری شده ی خود را دریافت کنید و یا از طریق ایستادن در صف های طولانی موفق به خرید آن شده اید شما بالاخره این شانس را داشته اید تا گوشی های جدید آیفون خود را امروز شخصا امتحان کنید. اما اگر هنوز خرید شما به دستتان نرسیده استو یا تصمیم دارید تا این شانس را به مغز خود بدهید که اپل واقعا چه ویژگی هایی را برای شما عرضه کرده است، ما یک خبر خوب برای شما داریم و آن این است که ما این گوشی را جعبه گشایی کرده ایم.

درون جعبه ی آیفون ما یک مدل طلایی رنگ، یک هدفون EarPod با درگاه لایتنینگ، کابل لایتنینگ به USB، آداپتور شارژر و دفترچه ی راه نمای اپل که شامل روش راه اندازی سریع گوشی و اطلاعات مربوط به گارانتی و یک سر چیزهای دیگر بود وجود داشت. اگر هدفون های جدید را دوست نداشتید و یا می خواهید از هدفون های آنالوگ خود استفاده کنید، شرکت اپل یک آداپتور لایتنینگ به جک صدا برای شما در جعبه ی آیفونتان قرار داده است.

برای نقد و بررسی کامل ما در آینده ی نزدیک منتظر بمانید اما حالا راحت بنشینید و به تصاویر مربوط به جعبه گشایی آیفون ۷ لذت ببرید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.